שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שילת
    04/03/2011

    אוקי..אז ככה.אני בת 16 וחצי
    איך שהתחיל החורף קרה לי משהו מוזר,הרגשתי גוש בגרון,ההורים לקחו אותי למיון מכוון שזה הפריע לי כ'כ וכאב ועשו לי רנטגן ולא ראו שיש משהו חריג. והרופא אף אוזן גרון בדק אותי ואמר שכנראה יש לי שריטה בגרון ממשהו שאכלתי.
    מאז פשוט אני עוברת גיהנום.
    כואב לי הגרון תמיד . האוזניים כואבות לי נורא נורא.
    הלכתי לפני חודשיים לרופא אף אוזן גרון והוא אמר שיש לי אלרגיה באף ושהאף שלי יבש.
    נתן לי תרופה לאלרגיה וספריי לאף.לא עבר לי ועכשיו כואב לי הגרון בצד שמאל ,קשה לי לבלוע,אני שומעת פעימות באוזן ,קשה לי אפלו לדבר,כואב לי בשקעים בצד של הגרון ומתחת ללשון.
    חזרתי לרופא והוא אמר שהאלרגיה לא נפתרה ושהיא נהייתה קשה יותר, נתן תרופה אחרת וספריי אחר :(
    אני מיואשת, הכאבים מפחידים אותי \=
    לדעתך יש צורך בבדיקה אצל אף אוזן גרון אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושכחתי משהו

    שילת
    04/03/2011

    אני שכחתי שגם בחודשיים האחרונים כל פעם יש לי אפטות חדשות שלוקח להם זמן לעבור ,אני לא יודעת עם זה קשור אבל זה מפחיד\:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו