שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שימרית
    12/03/2011

    בת 36 בריאה בדכ.לוקחת בקביעות רמוטיב 500,לאחרונה היתה לי תופעה של סחרחורת בהתעוררות באמצע הלילה בשכיבה יותר גרוע בתזוזות.מין תחושה של חוסר שיווי משקל ושאני מסתובבת,ולאחר מכן בחילות איומות ורצון להקיא.קצת הדופק עלה ואחר כך זה עבר אך כל שינוי תנוחה מלווה במין סחרחורת וחוסר שיווי משקל.ניסיתי להרדם שוב לקח לי זמן בגלל הסחרחורת.בבוקר היום הייתי במוקד עשו לי בדיקות דם הכל תקין מוגלובין 11 .יש לציין שלפני חודש היה 10 לוקחת ברזל וזה מתחיל לעלות.
    במוקד נתנו לי מודל כדור 50 מ"ג טיפה הוקל לי אך עדיין מרגישה שמזיזה את הצוואר או הכתפיים מין תחושת סחרחורת יש לציין שהצוואר והכתפיים שלי כואבים יומיים מין נוקשות כזו.לפני חודש גם היה לי אירוע כזה של סחרחורת באמצע הלילה ונבדקתי אצל אף אוזן גרון בדק לי את הסחרחורת ואמר שהכל תקין.ולפי דעתו זה שייך ללחץ דם ותנוחות .יש לציין שאני סובלת מלחץ דם נמוך תמיד.מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    15/03/2011

    קשה לענות ללא בדיקה. תתחילי בבדיקה אצל רופא מטפל ואז שיפנה אותך להמשך בירור אצל א.א.ג או נוירולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו