שריר שנמתח בצוואר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שריר שנמתח בצוואר
    אין שם
    22/03/2011

    שלום רב,

    אני בן 25, לפני שנה וחצי עברתי עקירת שן בינה עליונית שמאלית אצל רופא שיניים וככל הנראה בגלל לחץ וכוח יתר שהוא הפעיל בזמן עקרית השן, התנפח לי הצוואר בצד שמאל, היו כאבים, עשיתי אולטראסאונד לצוואר ונמצא תקין, והרופא אמר שהשריר נמתח (עוית שריר), עשיתי פיזיותרפיה שלא עזרה לי, נבדקתי ע"י אורתופד, אף אוזן גרון, כירורג כללי, ואף אחד אינו הצליח לעזור לי, לציין כי לפעמים הנפיחות כמעט ונעלמת אבל היא שוב חוזרת אם הצוואר מתאמץ – למשל אם אני יושן בצורה לא נכונה- כלומא אם אני מבצע תנועה שמאמצת את השריר של הצוואר, אז מצבו לצוואר מתדרדר והנפיחות שוב חוזרת, או למשל אם אני מבצע עיסוי לצוואר, ולוקח המון זמן כדי שהנפיחות תיעלם (כמה חודשים) , כלומר השריר הפך להיות "רגיש" וכל מאמץ קטן יכול לפגוע בו , וגם כאשר הנפיחות אינה קיימת הוא עדיין אינו חוזר למצבו המקורי כמו השריר בצד השני
    האם יש מה לעשות? דרך יעילה לטפל בזה? כדי שהשריר ישתחרר...
    לציין כי אין הגבלה בתנועות הצוואר, אבל לפעמים יש כאבים במיוחד כאשר הצוואר מתנפח (השריר בולט קצת)
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שריר שנמתח בצוואר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריר שנמתח בצוואר - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    22/03/2011

    אני חושב שהשאלה צריכה להיות מופנית לאורטופד. אין לי תשובה טובה בשבילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו