סטרפטוקוקוס A - דחוף!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרפטוקוקוס A - דחוף!!
    מיטל
    24/03/2011

    שלום
    לפני כ 3 ימים אובחן אצלי במשטח גרון סטרפטוקוקוס A .
    ביום הראשון למחלה היו לי כאבי גרון חזקים ולא יכולתי לדבר ולבלוע , היה לי חום שהגיע ל 39.5 שירד בהדרגה ולא עלה.
    אתמול שלחו אותי לחדר מיון מאחר ולא יכולתי לאכול ולשתות היו לי כאבי ממש חזקים בבליעה. נתנו לי נוזלים + זריקת סטרואידם בגלל הנפיחות בגרון.
    היום אני מרגישה יותר טוב ומצליחה קצת לאכול ולשתות עדיין עם כאבים אבל אני עושה זאת בכח.
    אני יורקת המווןןן כי קשה לי לבלוע ושמתי לב שיש לי ליחה צמיגית בצבע צהוב-חום ( מתנצלת אם אני מגעילה מישהו) זה קורה לי במשך היום אבל בעיקר בבוקר הליחה מוגברת
    רציתי לדעת האם זה נורמלי ליחה כזו לדלקת בגרון או שזה עניין חמור אחר ?
    אני יורקת הכל כי קשה לי לבלוע.
    דבר שני אמרו לי שזה טוב לאכול דברים קרים כמו גלידה - האם זה נכון?
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטוקוקוס A - דחוף!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות גרון חוזרות ונשנות

    עדית
    28/03/2011

    שלום,
    אני בת 38 סובלת מדלקות גרון חוזרות ונשנות 2-3 פעמים בשנה. אני חוששת משימוש יתר באנטיביוטיקה . בכל פעם שאני חולה אני לוקחת אנטיביוטיקה ישנם מקרים שאני נאלצת להחליף אנטיביוטיקה במהלך הטיפול כיוון שהאנטיביוטיקה לא משפיעה.
    למשל החורף לקחתי אנטיביוטיקה 3 פעמים בפעם הראשונה רפאפן ובפעמיים האחרונות אוגמנטין ועכשיו עם בואו של סטפטקוק A קיבלתי זריקת דרביוטיק לפני יומיים ואתמול התחלתי לקחת זינט אבל אני עדיין לא מסוגלת לבלוע ולדבר.
    האם יתכן שגופי כבר פיתח עמידות בפני כל סוגי האנטיביוטיקה אחרי כל כך הרבה שנים ולכן לא מגיב לשימוש באנטיוטיקה ?
    מה ההמלצה לטיפול מונע ?

    תודה
    עדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוקוס A - דחוף!! - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    01/04/2011

    בדלקת שקדים יש גם ליחה מרובה. חשוב לשתות, אוכל פחות רלוונטי אך ניתן לאכול כל דבר שלא יגרום לך לכאבים עזים: דברים רכים, לא חמים מדי, אין בעיה עם קור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו