בדיקת סיטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת סיטי
    יאיר לוי
    24/03/2011

    לפני כשבוע עברתי בדיקת סיטי ראש בגלל סינוסים כרוניים [משנת 91], עברתי כמה ניתוחים האחרון לפני כשמונה חודשים, הרופא "שמטפל" בי אומר שהכל בסדר, אשמח לדעת מה אתם אומרים:
    מודגם חסר גרמי בדופן מדיאלית של סינוס מקסילרי ימני, לאחר ניתוח? חסר גרמי נוסף בדופן קדמי של סינוס פרונטלי ימני.
    מלאות בסמיכות נוזל לא צלול HU 27 בסינוס פרונטלי ימני, עיבוי רירית קל בסינוס אתמואידלי ימני, עיבוי רירית מינימלי בסינוס מקסילרי ימני, שאר הסינוסים הפארא נאזליים מאווררים היטב. ה-OMC פתןח משמאל, חסום מימין ע"י רירית מעובה.
    מחיצת האף סוטה שמאלה.
    קונכה ימנית תחתונה מעובה גורמת להיצרות קלה במעבר חלל האף מימין, קונכה ימנית עליונה איננה, יתכן נכרתה.
    מבנה האזופרינקס תקין.

    אשמח לדעת מה אתם המומחים חושבים חוץ מזה שהרופא אומר הכל בסדר.
    תודה רבה לכם
    יאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת סיטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת סיטי - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    01/04/2011

    לא נשמע קיצוני, סטיית מחיצה יכולה לגרום לחסימה אפית, שאר הסינוסים די מאווררים. קשה לי לענות ללא בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו