כפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כפתורים
    מיה
    04/04/2011

    שלום,

    בגיל שנה וחצי בני עבר ניתןח כפתורים לאחר שסבל מדלקות חוזרות ונישנות.

    היום הוא בן 3.5 ,לעיתים רחוקות סובל מדלקת אוזניים מאז הניתוח.

    אוזן ימין: כפתור ימין הוצא ע"י הרופא. כשיש דלקת, המוגלה נשפכת החוצה, ז"נקב שם. וכשיש דלקת האוזן הזו כואבת לו.

    אוזן שמאל: ברקטרציה משמעותית, מונחת ע"ג הפרומונוטוריום, צינורית על התופית (לא יצאה עם מי החמצן.

    בשתי האוזניים יש נוזלים, הילד מדבר שוטף,וירידה בשמיעה בשתיי האוזניים 35-40 דציבל.

    אנו שוקלים ניתוח נוסףת אבל חלוקים :

    האם ניתוח נוסף לא מסכן את עור התוף?

    אני חושבת שיש לנתח רק את שמאל אך בעלי אומר "אם כבר ניתוח, אז בשתיהן". מה אתה חושב?

    האם יש דרך להתגבר על הרקטציה ללא ניתוח?

    תודה מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כפתורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתורים - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    04/04/2011

    מסכן מעט מעל הסיכון הכללי. קשה לי לענות על השאלה של איזה אוזן ללא בדיקת הילד והסיפור המלא. אם עד עכשיו לא הסתדרה הרטרקציה, יכול להיות שרק כפתור יעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו