מינייר - ירידה במשיעה ללא סחרחורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מינייר - ירידה במשיעה ללא סחרחורת
    עמית
    10/04/2011

    שלום רב,

    אני בן 35 ואובחנתי לפני כ6 שנים כסובל ממינייר.

    ההתקפים היו פעם בכחצי שנה וכללו סחרחורות וירידה זמנית בשמיעה.

    לפני כחודש וחצי התחיל התקף אשר כלל מעט (!!) סחרחורות אולם מזה כחודש
    וחצי יש לי תחושת אטימות באוזניים, במהלך החודש וחצי האחרונים היו מספר ימים בהם תחושת האטימות באוזניים פחתה במידה רבה אולם רוב הזמן אני מרגיש ירידה משמעותית בשמיעה ואטימות - ללא סחרחורות !.

    מתחילת ההתקף אני לוקח בטיסטין 3 פעמים ביום ותיאוזד (או שם דומה) פעמיים בבוקר (למנוע הצטברות נוזלים) אולם לא מרגיש הקלה !

    תחושת האטימות משתנה מעט במהלך היום לעיתים משתפר ולעיתים מחמיר.

    האם טיפול בסטרואידים יכול לסייע לתחושת האטימות ? (אין לי סחרחורות)

    מה ניתן לעשות כדי להקל על התחושה ?

    האם מוכרת תופעה שהירדה בשמיעה היא לתקופה ארוכה כל כך ? (חודש וחצי) הירידה היא לא קבועה כיוון שלעיתים אני מרגיש שיפור ניכר ?

    אשמח על המלצה למי עלי לפנות.

    תודה

    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינייר - ירידה במשיעה ללא סחרחורת - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    11/04/2011

    לאור מה שכתבת יש להגיע לבדיקה מקיפה של א.א.ג
    יתכן והתסמינים שכתבת קשורים למנייר ואולי לא
    טיפול בסטרואידים לרוב אינו חלק מהטיפול במנייר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו