חשד לסינוסיטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לסינוסיטיס
    לילך
    26/04/2011

    שלום , אני לא יודעת אם אני בפורום הנכון אבל אני אציג את הבעיה בכל אופן... אני בת 17 ולפני כשלושה חודשים בערך הייתי מצוננת ומאז נשארה לי ליחה צהובה בגרון שלא עוזבת , לאחרונה(בחודש האחרון) התחילו לי כאבי ראש חזקים מאוד בעיקר באזור העיניים שמקשים עליי להשאיר את העיניים פקוחות, בנוסף בחודש האחרון קרה לי פעמיים שאיבדתי את חושי הטעם והריח לזמן קצר של יומיים שלושה בערך .
    פניתי לרופא המטפל שלי והוא שלח אותי לעשות צילום רנטגן באזור הריאות ומערות האף , בצילום הוא ראה שמצב הריאות בסדר ומצא בעיה באזור הסינוסים בלחיים בלבד ולא ראה סיבה לכאבי הראש (טען שהסינוסים באזור העיניים בסדר גמור) הוא נתן לי אנטיביוטיקה למשך שבועיים , סיימתי אתמול את האנטיביוטיקה ואני לא מרגישה בהבדל הכאבים עדיין ישנם... רציתי לשאול האם יכול להיות שבצילום רנטגן פשוט יכול היה להתפספס משהו ואכן יש בעיה ? כשפניתי אל הרופא הצגתי בפניו שאני חושבת שזה סינוסיטיס לאחר שקראתי באינטרנט מעט על זה וגיליתי שרוב התסמינים של זה קיימים אצלי. תודה מראש ומצטערת על החפירה :P

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לסינוסיטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לסינוסיטיס - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    01/05/2011

    יכול להיות ומדובר בסינוסיטיס, צריך לבדוק לך את האף והכניסה לסינוסים, צילום לפעמים יכול לפספס דלקת והוא לא מאוד רגיש. אם לאחר שבועיים טיפול אנטיביוטי את עדיים עם כאבי ראש או שהאנטיביוטיקה לא מספיק טובה לחיידק הספציפי, גשי להבדק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו