הפרשות רירית מעובות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשות רירית מעובות
    רון
    03/05/2011

    שלום דוקטור
    אני בן 33, ולפני כשלושה חדשים עברתי ניתוח ישור מחיצה וכונחיות. לאחר לא מעט שנים בהם סבלתי מהפרשות מעובות ובלתי פוסקות מהאף+סטיה קשה לשמאל.
    אני לאחר הניתוח ומרגיש יותר טוב, בעיקר מהיכולת לנשום דרך הנחיר השמאלי, אבל בימים מסוימים[ כל כמה ימים] הריריות שלי מתחילות ליצר רירית מאד מעובה, למשך שעות על גבי שעות. ואני נכנס להתקפה של נשיפות חריפות מהאף בנסיון להוציא את ההפרשות שלבסוף יוצאות אך באותו הזמן גושים חדשים נבנים... הרגשה נוראית שמונעת ממני יכולת לתפקד.
    לפני הניתוח השתמשתי בסטראונאז ובסולווקס, אך לאחר הניתוח הפסקתי בהנחיית הרופא.
    יש לציין שלפני הניתוח השימוש בתרופות הקל אך לא פתר את הבעיה. ובנוסף לכך יש לי חתולים, אך בדיקות אצל אלרגולוג לא העלו תוצאות לרגישות.
    ד"ר, איך אני יכול אחת ולתמיד להפטר מהפרשות אלו?
    בכבוד רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות רירית מעובות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות רירית מעובות - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    03/05/2011

    בכל זאת יתכן וקיימת אלרגיה אולם גם לאחר הניתוח שימוש בתרסיסים כגון סטרונאז יכול להועיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו