ריפלוקס או בלוטת התריס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס או בלוטת התריס?
    לירן
    03/05/2011

    יש לי ריפלוקס ולאחרונה אני מרגישה כשאני בולעת את הרוק כאילו משהו תקוע לי בגרון למטה. וגם לאחרונה כשהייתי אצל נטורופטית היא הפנתה את תשומת ליבי לכך שבלוטת התריס שלי נפוחה לדעתה.עשיתי בדיקת דם ויצא הכל בסדר מבחינה הרפואה הקונבנציונאלית למרות שהנטורופטית שלי כשהיא ראתה את התוצאות היא אמרה שהבלוטה בתת תפקוד.עשיתי אלוטרסאונד ויצא שיש לי ציסטה בצד ימין בגודל 0.2X0.3X0.2 ונבהלתי.הרופאת משפחה שלי מארה שזה שכיח ושאין לי כל סיבה לבהלה אבל אני מפחדת שזה יהפוך לגידול סרטני.אני תוהה אם זה שאני מרגישה שתקוע לי משהו בגרון למטה זה בגלל הציסטה או בגלל הריפלוקס.מה דעתך?תודה מראש על עזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס או בלוטת התריס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס או בלוטת התריס? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    07/05/2011

    נשמע שמה שמציק לך זה הרלפוקס, הציסטה בבלוטה היא קטנה מאוד ויש אותה למרבית האוכלוסיה, צריך רק לעקוב ולראות שלא גדלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו