אזופגיטיס- דלקת הוושט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אזופגיטיס- דלקת הוושט
    ליעד
    20/05/2011

    בחודשיים האחרונים אני סובלת מכאבים חדים בגרון בעת בליעה כשההרגשה הינה של משהו מתקוע בגרון ומקשה על בליעה.
    מרופא המשפחה קיבלתי פעמיים אנטיביוטיקה וביום חמישי האחרון לאחר שאבדה סבלנותי הלכתי לרופא א.א.ג

    בבדיקה שעשה בעזרת מראה סבר כי מדובר בדלקת בוושט REFLUX ESOGHAGEAL
    ולשם כך קיבלתי כדור לפעמיים ביום חצי שעה לפני הארוחה.

    א. אני בת 30 ומעולם לא סבלתי מתופעה כזאת, מדוע זה מופיע (לא שיניתי כלל את הרגלי החיים שלי) פרט להריון שעברתי.

    ב. כמה זמן צריך לעבור עד שהכדור משפיע כי היום, שלושה ימים אחרי זה לא ממש עוזר.

    ג. מה ניתן לעשות בכדי ל"היפטר" מהדלקת לתמיד.

    האם כדי לחזור לחוו"ד נוספת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אזופגיטיס- דלקת הוושט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזופגיטיס- דלקת הוושט - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    22/05/2011

    רפלוקס(עליה של מיצי קיבה לגרון) יכולה להופיע פתאום, בעיקר בזמן הריון. הטיפול בדר"כ מתחיל להשפיע לאחר שבועיים. אם לא משתפר לאחר מספר שבועות- גשי לבדיקה נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו