אוטוסקלורוזיס לאחר התאמת מכשירים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטוסקלורוזיס לאחר התאמת מכשירים
    עדי ב.
    26/05/2011

    אני בן 43. הובחנה אצלי מחלת אוטוסקלורוזיס. ע"פ מספר בדיקות שמיעה שבצעתי, העצב במצב טוב.
    לפני כשנה התאמתי מכשירי שמיעה פנימיים cic.בהתחלה זה נראה די מבטיח, ללא ספק השמיעה השתפרה, יחד עם זאת ככל שעבר הזמן התחלתי לגלות את הבעיות -
    1. במקום הומה אנשים כגון חדר אוכל, קשה מאוד ללכת עם המכשירים בגלל הרעש הסביבתי.
    2. יש בעיה לדבר בטלפון עם המכשירים
    3. קשה לי באופן אישי ללכת עם המכשירים יותר ממספר שעות ברצף.
    4. לגבי חלק מהאנשים, עדיין קשה לי להבין מדי פעם מה הם אומרים. שיחה מול 80 אחוז מהאנשים דווקא בסדר. כנראה תלוי בטון.
    5. הקול לא תמיד נשמע טבעי.
    6. אם יש שיחה מעט קולנית ומרובת משתתפים, אני מסיר את המכשירים ושומע טוב יותר.
    לאור כל אלה, אני שוקל לעבור ניתוח.
    שאלתי העיקרית - במידה והניתוח עובר בהצלחה, האם כל החסרונות שמניתי לגבי מכשירי השמיעה אינם חלים גם על ניתוח (התקנת פרוטזה).
    כמו כן רציתי לשאול האם אין זה אפשרי לפתוח את האוזן ורק לנקות את גרם העצם שהצטבר ומפריע לתנועה.

    מקווה שלא כתבתי ארוך מדי
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטוסקלורוזיס לאחר התאמת מכשירים - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/05/2011

    אוטוסקלרוזיס הינה מחלה הניתנת לטיפול ניתוחי בהצלחה גדולה עם אחוזים גבוהים של הצלחה
    אם הניתוח מצליח השמיעה חוזרת לרמה כמעט נורמלית ואין צורך בכלל במכשירי שמיעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו