גירויים חוזרים ומחלות בגרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירויים חוזרים ומחלות בגרון
    לירן
    27/05/2011

    שלום

    בשנה וחצי האחרונות יש לי מחלות נשנות - לרוב וירוסים

    בחודשיים האחרונים זה בלתי נסבל כמעט כל שבוע

    טיפלתי כבר בשלל טיפולים - לפעמים אנטיביוטיקה כשהיה קצת סינוסיטיס(כעת אין) או כשהרגשתי לא נעים בבליעה+כאבי ראש, וכן ניסיתי וכל מני תרסיסים נגד נזלת.

    כדורי מציצה לא מרגיעים ולפעמים להפך. כרגע נאלץ לירוק רוב היום

    הגירוי, שחזר שוב השבוע לאחר 10 ימי אוגמנטין, כמו תמיד מפריע לי לדבר, שלא להזכיר את העובדה שאני מתפרנס מעבודה כמנצח מקהלות וזמר.

    בקופח כללית השבוע הוחדר שוב צינור לגרון - הגרון מאד אדום אך לא ראו משהו... וכן ממתין לתשובת משטח שעשתה האחות ונתנה רושם שהוא תקין, טרם התוצאה.

    צילום ריאות תקין

    הרופאה שלחה אותי לעשות את בדיקת הנשיפה ביום ראשון ונתנה אומפרדקס כי הזכרתי שמתישהו השבוע גם צרב בחזה..מה שהפליא הוא שהיא אמרה לי לחזור עוד חודש - זאת לאחר שהסברתי שאני מתפרנס מהגרון

    בקיצור למה כלכך מסובך לאבחן את העניין.

    אני כרגע לא מצליח לילה שני רצוף והגירוי הוא רק בגרון. לא בחזה ולא באף/אוזן/ראש
    ולקחתי סוכריות טמס וגם אומפרדקס

    במה לדעתכם מדובר?.??...מה לעשות????????????????????

    בתודה
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירויים חוזרים ומחלות בגרון - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/05/2011

    קשה יהיה כאן לאבחן ולטפל בבעיה שכל כך הרבה רופאים ראו בדקו ונכשלו.
    לעיתים הסיבה היא אכן בכלל רפלוקס מהקיבה ולעיתים משהוא אחר.
    אין תשובה חד משמעית למה בדיוק הסיבה ללא בדיקה מקיפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו