אוזן סתומה וכואבת, כל פעם שהרופא הט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוזן סתומה וכואבת, כל פעם שהרופא הט
    תמיר
    24/06/2011

    אני בן 35
    לפי בוע התחילה אוזן ימין לכאוב לי
    הלכתי לרופא א.א.ג ביום שישי
    הוא אמר שהאוזן סתומה וצריך להוציא שעווה כדי לראות מה הבעייה
    אחרי דקה של טיפול הפסקתי אותו כי כאב לי כשהוא הוציא שעווה.
    הוא רשם לי שמן מסוים לשים באוזן כדי שימיס את השעווה
    ביום לישי חזרתי אליו ושוב אותו סיפור-אחרי כדקה שהוא ניסה להוציא לי שעוה מהאוזן הסקתי כי זה כאב לי
    היות והתחילה להתנפח לי הבלוטה ליד האוזן רופא משפחה עשה לי משטח גרון ורשם לי אנטביוטיקה אבל עדין האוזן מאוד כואבת וזה כואב אפילו בעצמות סביב האוזן עד הלסת התחתונה
    אנילוקח כל יום4 -3 כדורים נגד כאב מסוג אדויל, אני לא מתפקד

    מה אני יכול לעשות? הרדמה מלאה בבית חולים כדי לנקות את האוזן ושיראו מה בעייה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן סתומה וכואבת, כל פעם שהרופא הט - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    25/06/2011

    ניתן לבצע ניקוי עדין של האוזן, לא מכיר מישהו שהגיע להרדמה כללית רק לניקוי, בדר"כ לא אמור לכאוב כל כך אלא אם יש דלקת מקומית של התעלה או אוזן תיכונה. גש להבדק אצל רופא א.א.ג עם ציוד מתאים, נראה לי שהוא יוכל לפתור לך את הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו