מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אבצס פרינאלי חוזרזאק02/09/2014
היי
לפני כשנה היה לי אבצס פרינאלי שנוקז בניתוח בבית חולים (הרדמה מלאה), האיזור היה נפוח מאד, כואב מאד וההחלטה התקבלה במיון.
לפני מספר ימים האיזור בו עברתי את הניתוח התחיל להתנפח וככל הנראה מדובר בחזרה של האבצס - אם כי האיזור כמעט ולא כואב, כן נפוח ובבדיקה של כירורג אמר שכרגע אין מה לנקז - נתן לי אנטיביוטיקה - ציפרודקס, וקבע לי ביקורת עוד מספר ימים.
ההתרשמות שלי מהרופא היתה לא לגמרי חיובית, פשוט אמר לקחת אנטיביוטיקה וזהו.
מספר שאלות ברשותך:
1. האם ניתן לנקז אבצס מהסוג הזה בהרדמה מקומית ? אם כן - באיזה שלב.
2. דיברתי עם חבר שסובל מבעיה דומה, המליץ לי על ״משחה שחורה״ - איכטמול - האם מומלץ ?
3. כמו כן קיבלתי המלצה לשים בצל על האיזור הנגוע - על מנת שירכך ויגרום למוגלה להתנקז החוצה - דעתך בבקשה ?
4. ממה האבצס נובע ? האם ניתן לטפל בו בצורה שלא יחזור ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבצס פרינאלי חוזר - תגובה
ד''ר דני רוזין02/09/2014ניתן לנקז במקומית אבל קשה- האיזור רגיש כואב וההרדמה לא תמיד תופסת מספיק, ולעתים זה עמוק. יכול להיות יותר קשה באיזור מצולק ואז לעתים הניקוז אינו מלא.
ניתן לנסות להעזר במישחה (לא ידע לגבי בצל), היא ״מבשילה את האבצס״ ולעתים מובילה לניקוז ספונטני.
החזרה לעתים נובעת מפיסטולה- מין תעלה שמזינה את הצקום. ממליץ לפנות לפרוקטולוג לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה - אבצס פריאנל
זאק02/09/2014תודה על התגובה,
האם להבשיל את האבצס זה הדבר הנכון לעשות ?
תוך כמה זמן האנטיביוטיקה אמורה להשפיע אם בכלל ?
מה אתה ממליץ לי לעשות בבקשה - אני לא מסוגל להתאשפז שוב ולעבור תהליך דומה לשנה שעברה... נא עזרתך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה על התגובה המהירה - אבצס פריאנל - תגובה
ד''ר דני רוזין02/09/2014אם האבצס אינו בשל לפתיחה (חלל מלא מוגלה) אז אין ברירה אלא לטפל ולראות מה קורה עם אנטיביוטיקה- או שהדלקת תיסוג או שיבשיל אבצס. שתיהן תוצאות מקובלות, המהלך הטבעי הוא יצירת אבצס שמתנקז, הניקוז הכירורגי מאיץ ומשפר את ההחלמה. המשחה אולי עוזרת בכיוון.
אבל בלי קשר לטיפול המומלץ ולתוצאותיו כדאי להתייעץ עם פרוקטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

