גולה בבית שחי - לחוצה ברמות!!

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • גולה בבית שחי - לחוצה ברמות!!
    הילה
    15/12/2021

    שלום ד"ר.
    לפני כשבועיים ששמתי דאורורנט ספריי אחרי גילוח הרגשתי ששורף לי והרגשתי גם מעין חוסר נוחות באיזור (תחושה שאני כבר מכירה מפעמים קודמות).
    לאורך כל הזמן הזה מיששתי את בית השחי ולא הבחנתי בשום דבר חריג.
    אתמול מיששתי קצת יותר לעומק ועם שתי אצבעות (כאילו צובטת), וכשהגעתי לנקודה שמפריעה הבחנתי שיש שם גולה (בחלק התחתון של בית השחי).
    אני ממש לחוצה!!! לא יודעת כמה זמן זה נמצא שם.
    בשבוע שעבר היו לי גם כאבים באיזור וחשבתי שזה בגלל שהרמתי הרבה את הבת שלי.
    מחר יש לי תור לרופא משפחה אבל אני בחרדות.
    אובחנתי לאחרונה עם מחלה אוטואימונית ואני נוטלת כעת פרדניזון 5 מ"ג, לא יודעם אם יש קשר.. וגם החלפתי דאורדורנט - שמתי אותו ממש פעמים בודדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סביר להניח שזה משהו בנאלי כמו ציסטה של בלוטת חלב או בלוטת זיעה של העור.

    ד''ר דני רוזין
    15/12/2021

    לא נשמע מדאיג, ממצא עורי שכיח. בלוטות הלימפה עמוקות יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו