מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה..קצת לחוצה.שלי20/05/2022
שלום רב,
בת 43, לפני כשבועיים- שלושה חשתי במישוש במפשעה (לא בוגינה) לכיוון התחתון יותר שלה מעין בליטה קטנטנה בעור ממש בגודל ראש סיכה ואפילו קטנה יותר. האזור לא היה אדום ולא נראה לעין אלא רק כשנגעתי חשתי. לחצתי עליו ויצאו מעין 2-3 ״חוטים״ דקים של שומן. לציין שהייתי צריכה ללחוץ ממש חזק והמקום כאב אחכ. לאחר מספר ימים עדיין חשתי בליטה ולחצתי שוב ואז יצא ממש מספר טיפות של דם. אפשר לומר שקצת חיטטתי והתעסקתי איתה. לאחר מספר ימים נהייתה לי מעין שלפוחית קטנה אדומה, נראית לעין כואבת למגע וכשאני מנסה ללחוץ לא יוצא כלום. ניסיתי ממש חזק ורק גרמתי לעצמי כאב. אין במרכזה של השלפוחית נקודה לבנה או שחורה והיא כואבת במגע. התחושה שהעור דק באזור הזה. אני שמה עליה מים חמים במקלחת, מרחתי משחת סינטומיצין 3% כלום לא אוזר. אציין שהיא נשארה באותו גודל ואפ אני לא מנסה ללחוץ הכאב מעט נרגע, אחרי ניסיון לחיצה זה ממש כואב ליום יומיים.
שאלתי אליך ד״ר היא מה זה יכול להיות? ומה עליי לעשות?
קבעתי תור לכירורג האם זהו הרופא המתאים למקרה? אשמח אם תסביר לי מה זה יכול להיות אני קצת לחוצה בגלל זה.
אשמח לתשובה תודה ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זו ציסטה קטנה של בלוטת חלב עורית. אפשר להניח לזה, יכול לסגת ולהרגע. לעתים נהיה דלקתי
ד''ר דני רוזין20/05/2022ואז צריך טיפול אנטיביוטי, כרגע לא נשמע שיש זיהום. אם גדל לעתים מוציאים בניתוחון קטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מקום ללכת לכירורג או לתת לזה קצת זמן
שלי22/05/2022ראשית, תודה רבה על התייחסותך לשאלתי.
שנית, היא כרגע אדומה (ביחס לעור מסביב), רגישה במגע. מאז יום שישי אני מורחת בקטרובן לעור פעמיים ביום. האם יכול לעזור? ראיתי שבהתחלה כשמרחתי את המשחה יצא קצת נוזל צהבהב אבל לא ממש מוגלה לבנה. האם יש מקום ללכת לכירורג או לתת לזה מעט זמן. לציין שזה כבר מעל שבוע וחצי בערך. היא לא מציקה לי רק אם אני לוחצת כואב ואסתטית. בערך בגודל 0.5-1 סמ. אודה מאוד לתשובתך. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תמשיכי עם המשחה, אפשר לחכות עוד שבוע. אם יחמיר/לא יסתדר תפני לכירורג
ד''ר דני רוזין22/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד״ר רוזין.
שלי23/05/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

