שאלה..קצת לחוצה.

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה..קצת לחוצה.
    שלי
    20/05/2022

    שלום רב,
    בת 43, לפני כשבועיים- שלושה חשתי במישוש במפשעה (לא בוגינה) לכיוון התחתון יותר שלה מעין בליטה קטנטנה בעור ממש בגודל ראש סיכה ואפילו קטנה יותר. האזור לא היה אדום ולא נראה לעין אלא רק כשנגעתי חשתי. לחצתי עליו ויצאו מעין 2-3 ״חוטים״ דקים של שומן. לציין שהייתי צריכה ללחוץ ממש חזק והמקום כאב אחכ. לאחר מספר ימים עדיין חשתי בליטה ולחצתי שוב ואז יצא ממש מספר טיפות של דם. אפשר לומר שקצת חיטטתי והתעסקתי איתה. לאחר מספר ימים נהייתה לי מעין שלפוחית קטנה אדומה, נראית לעין כואבת למגע וכשאני מנסה ללחוץ לא יוצא כלום. ניסיתי ממש חזק ורק גרמתי לעצמי כאב. אין במרכזה של השלפוחית נקודה לבנה או שחורה והיא כואבת במגע. התחושה שהעור דק באזור הזה. אני שמה עליה מים חמים במקלחת, מרחתי משחת סינטומיצין 3% כלום לא אוזר. אציין שהיא נשארה באותו גודל ואפ אני לא מנסה ללחוץ הכאב מעט נרגע, אחרי ניסיון לחיצה זה ממש כואב ליום יומיים.
    שאלתי אליך ד״ר היא מה זה יכול להיות? ומה עליי לעשות?
    קבעתי תור לכירורג האם זהו הרופא המתאים למקרה? אשמח אם תסביר לי מה זה יכול להיות אני קצת לחוצה בגלל זה.
    אשמח לתשובה תודה ויום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה..קצת לחוצה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו ציסטה קטנה של בלוטת חלב עורית. אפשר להניח לזה, יכול לסגת ולהרגע. לעתים נהיה דלקתי

    ד''ר דני רוזין
    20/05/2022

    ואז צריך טיפול אנטיביוטי, כרגע לא נשמע שיש זיהום. אם גדל לעתים מוציאים בניתוחון קטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש מקום ללכת לכירורג או לתת לזה קצת זמן

    שלי
    22/05/2022

    ראשית, תודה רבה על התייחסותך לשאלתי.
    שנית, היא כרגע אדומה (ביחס לעור מסביב), רגישה במגע. מאז יום שישי אני מורחת בקטרובן לעור פעמיים ביום. האם יכול לעזור? ראיתי שבהתחלה כשמרחתי את המשחה יצא קצת נוזל צהבהב אבל לא ממש מוגלה לבנה. האם יש מקום ללכת לכירורג או לתת לזה מעט זמן. לציין שזה כבר מעל שבוע וחצי בערך. היא לא מציקה לי רק אם אני לוחצת כואב ואסתטית. בערך בגודל 0.5-1 סמ. אודה מאוד לתשובתך. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמשיכי עם המשחה, אפשר לחכות עוד שבוע. אם יחמיר/לא יסתדר תפני לכירורג

    ד''ר דני רוזין
    22/05/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ד״ר רוזין.

    שלי
    23/05/2022

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו