תוצאות בדיקת CT פרוטוקול אבנים

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת CT פרוטוקול אבנים
    רינה
    27/05/2022

    ד"ר שלום וברכה!

    אני נמצאת במעקב אורולוגי עקב הישנות של אבנים בכליה ימנית.

    יש לציין אני לפני שנתיים וחצי עברתי ניתוח לפרוסקופיה לתיקון ןבקע טבורי שנוצר כתוצאה ניתוח לפרוסקופיה של אנדומטריוזיס שבו נכרת הרחם , עפולה שמאלית וחצוצרה ימנית.

    יש לציין שאני עדיין חווה כאבים באיזור הטבור.

    בעקבות כאבים באזור הטבור ביצעתי CTU ו MRI שהם מראים שיש בקע טבורי קטן.

    בעקבות כאבים במתן ימין , גב תחתון ובחילות נשלחתי לבצע בדיקתCT פרוטוקול אבנים.

    להלן הממצאים:

    כליה ימנית אבן בגודל 1*0.3 ס"מ.

    שינויים פוסט אופרטיביים בדופן הבן.

    שאלותיי הם:

    1. מה משמעות המושג "שינויים פוסט אופרטיביים"????
    2. האם השינויים פוסט אופרטיביים בדופן הבטן הם נובעים כתוצאה מהבקע טבורי????

    בברכה מרובה,
    רינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה פשוט בתרגום ״שינויים לאחר ניתוח״ מכיוון שעברת ניתוח באיזור. יש שם רשת ותהליך טבעי של הצטלקות.

    ד''ר דני רוזין
    27/05/2022

    מכוון שב לפרוסקופיה חרוב שמים רשת אבל לא סוגרים את הפתח עצמו אז בדיקות הדמיה מראות כאילו יש עדיין בקע. זה די חסר משמעות ולרוב לא סיבת הכאב- אבל אם זה ממשיך כדאי לפנות לבדיקת כירורג. זה בטח לא מסביר את הכאב במותן, שקשור לאבני הכליות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו