ניתוח בקע סרעפתי וביצוע פונדופליקציה ע"ש ניסן.

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בקע סרעפתי וביצוע פונדופליקציה ע"ש ניסן.
    אורה
    24/09/2022

    בתחילת ספטמבר ש.ז עברתי ניתוח תיקון בקע סרעפתי לא פולשני ובמהלכו בוצעה פונדופליקציה 360. לאחר כשבוע וחצי הופיעו לי תסמינים קרדיולוגים שלא היו לפני הניתוח כמו כאבים בלסתות כולל עיקצוצים, כאבים בכל החזה, כאבים בכתף שמאל ובזרוע שמאל. לעיתים חשתי בהזעה. בבדיקה נוספת בבי"ח נמצא בשיקוף וק"ת כי המעברים נקיים. בבירור קרדיוולוגי שנעשה כששהית במח' הכירוגית לא נמצא ממצא. אולם בביקור של רופא קרדיולוג הועלתה על ידו האפשרות שיתכן כי במהלך הניתוח נפגע כלי דם. בוצע אקולב ונמצאו ממצאים דומים לעבר. לא בוצע לי סי.טי ולא צינטור.
    אבקש לדעת האם עלול להיות קשר בין הניתוח לבעיה הקרדיולוגית ? אם כן, מה עלי לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההנחה שהתסמינים ״קרדיולוגיים״ לא ממש מבוססת או מוכחת…

    ד''ר דני רוזין
    24/09/2022

    יש הרבה תופעות דומות שנובעות מהניתוח עצמו, שנעשה למעשה בחלקו בתוך בית החזה. אם התופעות נמשכות כדאי להשלים בירור על ידי גסטרו סקופיה וסיטי. ״פגיעה בכלי דם״ אינה הסבר סביר. באל מקרה אם. הניתוח היה בשבועות האחרונים (לפני פחות מחודש) אין מה לרוץ, אלו תופעות מוכרות ואין סיבה להעמיק בבדיקות לפני תום תקופת ההחלמה, לפחות 6 שבועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו