מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה לגבי טיפול בתפרים בכף רגלמור13/10/2022
שלום רב, לפני כשבוע עברתי ניתוח בכריות כף הרגל להוצאת גוף זר (הפורום ההנל לא פעיל:) יש לי תפרים לא נמסים. המנתח אמר להוריד חבישה לאחר 3 ימים ולא להרטיב את המקום כשבועיים.
אין סימנים דלקתיים, ואני עם רגל מורמת. רציתי לדעת אם ההתנהלות הגיונית ואם זה בסדר שאני מחטאת באלכוהול 3 פעמים ביום את המקום מפני שהוא ללא תחבושת. לא ניתנה לי הנחייה לכך, אך נראה לי בעייתי לא לחטא כשאין חבישה.
בנוסף האם זה טבעי שמידי פעם יש תחושה של כאב ממוקד במקום, מעין כאב פנימי שנרגע יחסית מהר.
תודה מראש ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת אינפורמציה לשאלה
מור14/10/2022החתך שנעשה גדול יותר כי פתחו שם בעבר, ולכן בניתוח הוציאו גם (ריקמה צלקתית? או משהו כזה.. לא הבנתי)
כאמור עוד שבוע אני אמורה להוציא תפרים- אמרו לי במרפאת אחיות. האזור ממש לא החלים... האם יש סכנה בהוצאה מוקדמת? והאם אוכל לדרוך וללכת על הרגל לאחר הוצאת התפרים?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לרוב מוציאים אחרי שבועיים כי זה סגור מספיק ואין סכנה לפתיחה. ניתן לדרוך- אך יכול עדיין לכאוב ולהגביל במידה מסויימת
ד''ר דני רוזין14/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לאחר הוצאת גוף זר
מור28/10/2022שלום רב,
אני שלושה שבועות אחרי הוצאת גוף זר מכרית כף הרגל ושבוע לאחר הוצאת תפרים. עדיין איני יכולה ללכת.
1.אין סימנים דלקתיים אבל האזור של הכריות גושי( מעבר למיקום הניתוח) האם זה טבעי סוג הקישיון הזה?
2. מתי לדעתך אוכל לדרוך על כף הרגל? (מבינה שזה אזור נושא משקל ומכאן המורכבות).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טבעי שיש נוקשות, אין מניעה רפואית לדרוך, כשתרגיש שתוכלי…
ד''ר דני רוזין28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה הוצאת גוף זר
מור28/10/2022תודה רבה על המענה!
האם יכולה להיות פגיעה ברקמות אם אלך על המקום עם כאב?
יש בערך זמן מוערך לדעתך שאוכל לדרוך..?(כרגע לא מסוגלת)
תודה וסופש נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד הוספה לשאלה האחרונה שהוספתי כעת...
מור28/10/2022האם יש משהו שאוכל לזרז החלמה...? השרייה של הרגל במי מלח או כל דבר......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא משהו שאני מכיר כיעיל, אבל השריה, עיסוי עם קרם לחו וכו׳ יכולים אותי לרכך מעט את הנוקשות ואולי להוריד מהרגישות
ד''ר דני רוזין28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא סביר שתהיה פגיעה אבל יכול לקחת מספר שבועות עד שהאיזור ירגיש נוח שוב
ד''ר דני רוזין28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש תודה רבה על המענה והסבלנות שלך!!!
מור28/10/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

