מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דלקת וכאב בצלקת פנימית, באזור הטבורעמרי14/04/2023
לפני כשנה עשיתי ניתוח אפנדציט, הניתוח הושלם בהצלחה וחזרתי לעצמי לאחר מספר ימים. שלושה וחצי שבועות לאחר הניתוח עשיתי אימון משקולות שבין היתר הרמתי 70 קילו למספר חזרות.
יום לאחר האימון התחיל לי כאבים באזור המפשעה והצלקת הלקרוסקופית בתבור. מספר ימים לאחר מכן הכאבים היו יותר ממוקדים באזור הצלקת הלקרקוסקופית מתחת לתבור.
מאז עשיתי CT וMRI שפסלו חשש לבקע או משהו אחר מסוכן.
עשיתי אולטרה סאונד בו היה כתוב ״השרירים של דופן הבטן תקניים, לא מדובר בבקע תבורי, מדובר בצלקת קלואידית. רחוב הצלקת 9 מ״מ ו13 מ״מ עומק.
הצלקת מגיעה עד מפגש השרירים ומכילה מעט נוזל בתוכה. ״
בהמלצת האולטרה סאונד הלכתי למרפאת כאב לעשות זריקות של סטרואידים ישירות לצלקת הפנימית (קורטיזון).
הזריקות הפחיתו את הכאבים באזור התבור והמפשעה אבל עדיין נשארו.
מצורפת גם כן תמונה של התבור לאחר שאני גירדתי אותו כי כאב לי באזור שם. הוא תמיד קצת אדום (הרבה פחות בתמונה) ולא תמיד כואב - חשוב לציין שאין הפרשות או נוזל שיוצא מהתבור רק כאב סביב התבור, והצלקת שמתחת לתבור.
אשמח ממש לעזרה ומה אתה מציע לעשות (בין אם זה בדיקות דם או טיפול מומלץ).
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השאלה בכלל כמה זה מפריע ואם מחייב טיפול. זה לא נראה חריג במיוחד,
ד''ר דני רוזין14/04/2023ועם הזמן רוב הבעיות האלה פוחתות בעוצמה. אפשר לגשת ליעוץ אצל פלסטיקאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת וכאב בצלקת פנימית, במיוחד בתוך התבור
עמרי14/04/2023זה מאוד מפריע וכואב.
כרגע זה כבר שנה ככה והכאב טיפה פחת בגלל זריקות סטרואידים אל תוך הצלקת הפנימית.
אבל רוב הכאב מגיע מאזור התבור, יותר נכון ממש מבפנים.
פלסטיקאי אמר שאין לו איך לעזור.
אם זה מאוד מפריע מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כדאי לעשות הדמיה, אולטרסאונד למשל, לוודא שאין בקע, ולהגיע לכירורג- אולי ע״ש מקום לניתוח בהתאם לממצאים.
ד''ר דני רוזין14/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי אולטרה סאונד כמו שתיארתי ולא היה ממצא לבקע, המוצא האחרון זה כירורג? ככל הנראה מדובר בדלקת בצלקת הפנימית
עמרי14/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ח״א יודע אם ״מוצא אחרון” אבל לעתים כשצלקת עושה בעיות מסירים אותה ותופרים מחדש
ד''ר דני רוזין14/04/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

