ליחה וקוצר נשימה

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • ליחה וקוצר נשימה
    אילנה
    21/05/2023

    שלום דוקטור רוזין
    לפני כשנתיים התחלתי לסבול מקוצר נשימה במאמץ הכי קל, ליחה מרובה ועוד תסמינים
    לאחר בירור שנעשה לפני שנה
    גסטרוקופיה תקינה
    צילום וושט עם בליעת בריום הראה ריפלוקס עד השליש העליון של הוושט
    האם בדיקת גסטרוקופיה יכולה לצאת תקינה למרות שהצילום הראה משהי אחר ?
    נוטלת נקסיום 20 בשוטף לפעמים מפסיקה אותו
    היום לאחר הליכה מעט מאומצת וארוחת צהריים הרגשתי תסמינים שכבר היו בעבר של ריבוי ליחה, קוצר נשימה במאמץ הכי קל
    קושי בבליעה הכוונה תחושה שמזון נתקע באזור בית החזה וגם שתייה
    הכוונה אפילו למים שהם לא יורדים למטה ואף עושים כאב בבית החזה
    ללא הקאות
    אני כחודש לאחר ניתוח לפקרוסקופי לכריתת הסיגמואיד עדיין מחלימה לכן כתבתי הליכה קצת מאומצת של 7 ק"מ
    האם יכול להיות קשר מהמאמץ שעשיתי לאחר תקופה שלא הייתי בפעילות ?
    שוב לא מדובר בריצה אלא הליכה
    והאם יש קשר לתסמינים שהיו לי ועדיין יש לריפלוקס ?
    מה עליי לעשות לגבי זה ?
    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליחה וקוצר נשימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי ניתוח צריך לתת לגוף להחלים ואין פלא שיש תופעות כמו קוצר נשימה או הפרעות לאורך מערכת העיכול

    ד''ר דני רוזין
    21/05/2023

    אם זה ימשך מעבר לחודשיים שלושה צריך להשלים בירור ריאתי ואם אין הסבר יתכן והרפלוקס אחראי- בהחלט יתכן שהוא יראה בבדיקה דינמית כמו שיקוף בלייה ולא בסתם הסתכלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו