שאלה לגבי כיס מרה

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי כיס מרה
    אברהם
    12/07/2023

    שלום רב,
    בבדיקה ב"טעות",נמצא ממצא בכיס המרה.
    נשלחתי לצילום אולטרסאונד פעם ראשונה (דרך קופ"ח) נאמר לי שזה פוליפ בגודל 0.8 ס"מ, בבדיקה נוספת אחרי שנה נאמר לי שזה פוליפ בגודל 1.08
    רופא המשפחה הפנה אותי למומחה לצילום אולטרסאונד נוסף(רפואה פרטית דרך שב"ן),שם נאמר לי שמדובר באבנים קטנות בכיס המרה.
    שנה לאחר מכן עשיתי שוב אולטרסאונד דרך קופ"ח,שם נאמר לי שזה פוליפ בגודל 0.9 ס"מ, וזה בוודאות לא אבנים .
    זה הגיוני? שמתקבלות הערכות שונות? איך אני אמור לדעת בוודאות האם מדובר באבנים או פוליפ בכיס המרה?
    הבנתי שבמידה ומדובר בפולים זה ניתוח,ואם זה אבנים לא מטפלים עד שקורה משהו.

    יש דרך לדעת בוודאות האם מדובר באבנים בכיס המרה או פוליפ בכיס המרה?
    איך יכול להיות שכל אחד אומר משהו אחר?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי כיס מרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט הגיוני כי רוב ה״פוליפים״ הם משקעי כולסטרול ולא פוליפ אמיתיים,

    ד''ר דני רוזין
    12/07/2023

    הם יכולים לגדול צמוד לדופן, להתפורר ולקטון, או להתנתק וכשזה נייד זה נקרא אבן, ובהמשך מסתייד ממש כמו אבן. אם זה גדל אפשר להשלים בדיקה נוספת כמו MRI שיבדיל בין משקעי כולסטרול לבין פוחיפ ״אמיתי״ רקנתי, אבל יש 10 מ״מ ממילא לא נוגעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו