תוצאות בדיקה פתולוגית לאחר הסרת כיס המרה

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקה פתולוגית לאחר הסרת כיס המרה
    מעיין
    21/09/2023

    שלום

    לפני כשבוע בוצע לי ניתוח להסרת כיס מרה עקב כאבים בצד ימין עליון של הבטן ולאחר שהודגמה אבן גדולה בכיס המרה.
    במהלך הניתוח נמצאה אבן די גדולה.
    שבוע לאחר מכן קיבלתי את תוצאות הפתולוגיה.

    הבדיקה מורכבת מכיס מרה בגודל של 9.8*3*2.5 נסיובית ברובה חלקה.
    בפתיחה רירית ירוקה עובי דופן עד 0.6 ס"מ
    לא נמצאו אבנים

    Microscopic examination
    Gallbladder
    Mild chronic cholecystitis
    Epithelial hyperplasia


    הרופא המנתח כתב בסיכום שהבדיקה ההיסטולוגית תקינה
    והסביר לי שטוב שהסרנו את כיס המרה, כי המשמעות של היפרפלזיה אפיתלית זה שגשוג של תאים שבסופו של דבר יכול להתפתח לסרטן. אך הוסיף ואמר שהיות וכיס המרה הוסר, הכל בסדר.

    מן הסתם זה מאוד מלחיץ אותי.

    רציתי לדעת האם הממצא הזה מסוכן ואם יש בירורים נוספים שעליי לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מסוכן. ושיגשוש תאים יכול להיות מגרון דלקתי עקב האבנים, נדיר שזה טרום סרטני אבל ממילא זה היה שפיר והוצא אז אין מה לדאוג

    ד''ר דני רוזין
    21/09/2023

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו