תפר חיצוני שלא נפלט

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • תפר חיצוני שלא נפלט
    עדי
    18/11/2023

    שלום. לפני כחודש הסרתי נקודת חן ותפרו את האיזור בתפרים פנימיים ואחד חיצוני. חודש לאחר מכן מסתבר שהתפרים נפתחו והאיזור בשד פתוח לחלוטין. נאמר לי לחבוש בחבישת פולימם למשך חודש ולהגיע לביקורת. כך אני עושה.. הבחנתי שהתפר החיצוני(שהיה אמור ליפול/להפלט מעצמו) עדיין שם וכרגע מכוסה כל היום וכל הלילה בפולימם(אני מחליפה את החבישה פעם ביומיים). האם יכול להווצר מצב שבו התפר הזה פשוט יתאחה יחד עם העור לאור החבישה ולמעשה לא יפול/יפלט.. האם זה מסוכן? לצערי הרופא לא נמצא ב3 השבועות הקרובים ואני חוששת כאמור שחבישת הפולימם תגרום לתפר(שגם ככה בקושי רואים אותו) להתאחות עוד יותר בתוך העור ולגרום לזיהום/דלקת בהמשך. כאמור- זה תפר חיצוני ולא מהפנימיים שנועדו להשאר. אשמח לעצה..במרפאת האחיות אמרו שזה לא באחריותם ולהמתין 3 שבועות עד לחסרת הרופא. תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפר חיצוני שלא נפלט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם זה תפר שאמור להיפלט זהו תפר נמס, כך שגם אם יתאחה״ הוא יעלם בסופו של דבר

    ד''ר דני רוזין
    18/11/2023

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו