ניתוח להסרת כיס מרה

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח להסרת כיס מרה
    Shlomo Malin
    29/11/2023

    שלום רב-
    אודה לתשובתכם.
    לפני 8 חודשים עברתי ניתוח הסרת כיס מרה בשיטה הפתוחה.התחילו בלפרוסקופיה אבל הוחלט שיש יותר מדי בעיות.ההחלמה היתה קשה כולל נקז והכנסת סטנט להרחבת צינור המרה.לאחר כשלושה חודשים התחלתי לתפקד באופן סביר.לפני חודש התחלתי להרגיש סוג של כאב או לחץ באזור הימני בטן עליונה מתחת לצלעות,עם קרינה של אותה תחושה כלפי הטבור.כולל גם תחושת רדימות על שטח גדול של העור.
    עשיתי השבוע CT וגם US בטן עליונה.לא נמצאו ממצאים מיוחדים-בקע טבורי קטן,בקע סרעפתי קטן,לבלב תקין ,דרכי מרה תקינות.לא הצלחתי לקבוע אם יש קשר למזון ,למרות שהכאב הוא באינטרוולים.הכאב לא חזק מאד אבל מקשה על תפקוד.הייתי אצל גסטרו-אמר שלא רואה בעיה .הייתי אצל כירורג שאמר שאולי יש באזור הצלקת משהו פוסט ניתוחי.
    מה דעתכם?ייתכן שזה משהו שקרה לשריר?יש כאב בהפעלת שרירי בטן.אני בן 75.
    תודה רבה על ההתיחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח להסרת כיס מרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ‏כן בניתוח הפתוח יש חיתוך של שרירים ועצבים המעצבבים את העור זה מסביר את תחושת ההרדמות. ותהליך ההצטלקות שהוא חלק מהריפוי יכול להמשך חודשים ארוכים ויכול להשפיע על כאבים באזור.

    ד''ר דני רוזין
    29/11/2023

    ‏אם אין ממצא מדאיג בסיטי ובאולטרסאונד אין טיפול ספציפי פרט להרגעת כאבים לפי הצורך. זה צפוי להשתפר עם הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה.

    שלמה
    29/11/2023

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו