שאלה לגבי תוספתן מודלק בהריון

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי תוספתן מודלק בהריון
    אודיה שרעבי
    03/12/2023

    אני בהריון תאומים שבוע 12
    באתי עם כאבי בטן בצד ימין ואולטרסאונד הוכיח דלקת בתוספתן.
    הרופאים טוענים שזו דלקת קלה אך הם ממליצים על ניתוח.
    בינתיים מקבלת אוגמנטין שמשפיע טוב על מצבי.
    אינני יודעת מה להחליט אם ניתוח או לא.
    אשמח לתשובה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לזה תשובה חד משמעית, יש פנים לכאן ולכאן.

    ד''ר דני רוזין
    03/12/2023

    כנראה שחלק גדול מדלקות התוספתן יכול להסתדר עם אנטיביוטיקה (או אפילו בלי), ובהריון יש נטיה לנמנע מניתוחים אם אפשר אז יש בזה היגיון- ביחוד אם התגובה טובה ומהירה.
    מצד שני צריך לזכור שלעתים הדלקת חוזרת, אולי אפילו כשעדיין תהיה בהריון מתקדם יותר, ולדלקת בבטן יש השפעה על ההריון עם סיכון מעט מוגבר להפלה (גם בניתוח יש סיכון מעט מוגבר).
    אם כבר הוחל טיפול ויש תגובה טובה, ואת עדיין בטרימסטר ראשון, נראה שאפשר להמנע מניתוח כרגע- בתנאי שאת באמת מבינה ושוקלת את הצדדים השונים של ההחלטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו