מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת קולונוסקפיה לאחר ניתוחיםמעיין09/06/2024
שלום פרופסור רוזין
ברצוני לשאול אותך בבקשה
האם אתה רואה מניעה לעבור בדיקת קולונוסקפיה לאחר כשנה בה נותחתי 3 פעמים עקב פרפורציה ופריטוניטיס במעי כתוצאה מדיברקוליטיס, לאחר כ3 חודשים כריתת סיגמואיד ולאחר כ4 חודשים כריתת תוספתן שהיה כבר עם דלקת כרונית כבר בניתוח לכריתת הסיגמואיד אך לא טופל
עברה שנה מאז כל הניתוחים וטרם ביצעתי בדיקת קולונוסקפיה
האם ישנן סיכונים לביצוע הבדיקה לאחר 3 ניתוחים בטווח הנ"ל ?
לציין שעדיין סובלת מעצירויות יום יום ונוטלת נורמלקס כמו כן כאבים בבטן תחתונה בימין לסירוגין אך בשיפור משמעותי ממה שהיה
מה היית מציעה לעשות ?
להמתין ? לבצע את הבדיקה ?
האם ישנו צורך במכשור רפואי מסויים השונה מבדיקת קולונוסקפיה שגרתית ?
מכשור עדין יותר ?
אני מעלה פה את כל החששות על מנת למנוע הסתבכויות רפואיות נוספות
לציין טרם בוצעה קולונוסקפיה עד היום
תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין בעיה אחרי שנה
ד''ר דני רוזין09/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
מעיין09/06/2024אם לדייק 8 חודשים ולא שנה מאז הניתוח האחרון לכריתת תוספתן
מהפרפורציה שעברתי וכריתת סיגמואיד שנה
ומה לגבי סוג המכשור בבדיקה
האם נדרש מכשור רגיל או ישנו צורך במכשור עדין יותר , פדיאטרי ?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיכשור רגיל.
ד''ר דני רוזין09/06/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

