מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם זה דבר שמסתבך בדרך כלל?יוסף01/11/2024
היי בן 26 . כתבתי פה לפני יומיים לגבי נגע בעורף, אדמומיות ניכרת בעור בדיוק באיזור של הגידול , הגידול הוא תת עורי 1 סנטים מרגיש בעיקר בעומק קשה למגע קצת כמו אבן עגולה
היום לאחר יומיים של כאב רופא עור פתח אותו עם מחט לחץ אותו עם היד ואמר שיצא המון נוזל ציסטה (וראיתי גם דימום ללא מוגלה )
ורשם אוגמנטין 865 למשך שבוע
שלוש שאלןת
ממה נגרם ציסטה כזאת . האם באמת חייב אוגמנטין? קראתי בעבר ששימוש מיותר באנטיביוטיקה הוא לא טוב, בנתיים לקחתי יום אחד
2. האם זה יכול להתפתח למשהו מסוכן אחרי ניקוז כזה?
כרגע אני יממה אחרי הנפיחות לא עלתה ולא ירדה כמעט בכלל בערך אותו דבר. אבל יש הקלה מסוימת בכאב הכללי. זה מאוד מלחיץ ועברתי ימים של כאבים מסויטים למרות שהגידול הוא כולה״ 1-2 סנטימטר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מסוכן זה לא. זו ציסטה של בלוטת חלב, די שכיח, לעתים הופך למודלק. הניקוז מקל אבל לא פותר לגמרי את בעניין.
ד''ר דני רוזין01/11/2024עקרונית לרוב מוציאים את הציסטה בשלמותה בניתוח קטנטן.
האנטיביוטיקה עוזרת לטפל בדלקת, אבל אחרי ניקוז היא פחות חיונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך קצר ברשותך
שאלת המשך קצר03/11/2024
אז כרגע אני 36 שעות אחרי הניקוז, יש לי הקלה של 50% בכאב, והאדמומיות הצהיבה כמו בריפוי של שטף דם
מצד שני עדיין יש תחושת אבן מתחת לעור , שהופחתה אולי ב20 אחוז
האם בוודאות אצטרך לגשת לניתוח? או שייתכן שהניקוז שעשו לי עם המחט יספיק בכול זאת ויתר הגוש יספג ? היית ממתין שבוע שבועיי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

