האם זה דבר שמסתבך בדרך כלל?

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה דבר שמסתבך בדרך כלל?
    יוסף
    01/11/2024

    היי בן 26 . כתבתי פה לפני יומיים לגבי נגע בעורף, אדמומיות ניכרת בעור בדיוק באיזור של הגידול , הגידול הוא תת עורי 1 סנטים מרגיש בעיקר בעומק קשה למגע קצת כמו אבן עגולה
    היום לאחר יומיים של כאב רופא עור פתח אותו עם מחט לחץ אותו עם היד ואמר שיצא המון נוזל ציסטה (וראיתי גם דימום ללא מוגלה )
    ורשם אוגמנטין 865 למשך שבוע

    שלוש שאלןת
    ממה נגרם ציסטה כזאת . האם באמת חייב אוגמנטין? קראתי בעבר ששימוש מיותר באנטיביוטיקה הוא לא טוב, בנתיים לקחתי יום אחד

    2. האם זה יכול להתפתח למשהו מסוכן אחרי ניקוז כזה?
    כרגע אני יממה אחרי הנפיחות לא עלתה ולא ירדה כמעט בכלל בערך אותו דבר. אבל יש הקלה מסוימת בכאב הכללי. זה מאוד מלחיץ ועברתי ימים של כאבים מסויטים למרות שהגידול הוא כולה״ 1-2 סנטימטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסוכן זה לא. זו ציסטה של בלוטת חלב, די שכיח, לעתים הופך למודלק. הניקוז מקל אבל לא פותר לגמרי את בעניין.

    ד''ר דני רוזין
    01/11/2024

    עקרונית לרוב מוציאים את הציסטה בשלמותה בניתוח קטנטן.
    האנטיביוטיקה עוזרת לטפל בדלקת, אבל אחרי ניקוז היא פחות חיונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך קצר ברשותך

    שאלת המשך קצר
    03/11/2024


    אז כרגע אני 36 שעות אחרי הניקוז, יש לי הקלה של 50% בכאב, והאדמומיות הצהיבה כמו בריפוי של שטף דם

    מצד שני עדיין יש תחושת אבן מתחת לעור , שהופחתה אולי ב20 אחוז

    האם בוודאות אצטרך לגשת לניתוח? או שייתכן שהניקוז שעשו לי עם המחט יספיק בכול זאת ויתר הגוש יספג ? היית ממתין שבוע שבועיי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו