כאבים בטן תחתונה ופענוח US

מנהל הפורום

ד``ר דני רוזין
ד"ר דני רוזין
לקביעת תור אצל ד"ר דני רוזין ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בטן תחתונה ופענוח US
    חגי
    09/12/2024

    שלום ,
    לפני כחודש התחילו לי כאבים בבטן תחתונה מימין וגם שמאל
    המקרינים למפשעות ולעיתים לאשכים.
    הכאבים לא מפריעים לי בתפקוד אלא יותר רגישות וחוסר נוחות.
    יש לציין שאני מתאמן בחדר כושר כ 4 ימים בשבוע
    אימונים בעצימות גבוהה ובמשקלים כבדים.

    הופנתי ל us מפשעות וזה הפענוח :
    נצפתה כניסת חלק קטן של שומן אינטראפריטונאלי לקטע התחלתי בתעלה אינגווינלית, תוך כדי מבחן וואלסלבה בלבד, דרך פתח שקוטרו כ -0.2 ס"מ.

    חזרתי לרופאת משפחה שם נאמר לי שאני יכול להתנהל כרגיל ולהתאמן כרגיל אך אם אני רוצה להיות רגוע שלחה אותי לכירורג.
    ביקרתי אצל הכירורג וגם אמר שאין שום בעיה וזה בקע קטן שלא מצריך ניתוח עשה לי בדיקה ולא ראה משהו חריג וגם אמר שאין בעיה להתאמן ולהתנהל כרגיל.
    לצערי חוסר הנוחות ממשיכה ולעיתים זה מציק גם
    במנוחה ולא רק בזמן אימון.
    יש לציין שהתחלתי לקחת לפני כחודשיים תוסף קריאטין,אומגה 3 וויטמין D.
    עם הקראטין לפני שבועיים מחשש שזה מה שיצר את כאבי הבטן.
    בשלב זה אני ממשיך בשגרת האימונים שלי כרגיל.
    אך כמו שציינתי זה מציק וזה תמיד בראש.
    אודה להמלצה איך להמשיך טיפול בנושא.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בטן תחתונה ופענוח US

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למרות שבמתאמנים יש לעתים כאבים שקשורים לעומס על השרירים והגידים,

    ד''ר דני רוזין
    09/12/2024

    בהחלט יתכן שהאי נוחות קשורה לבקע הקטן.
    אין שום סכנה בבקעים כאלה, ולכן מנתחים רק אם הסימפטומים משמעותיים ומגבילים. נשמע שאפשר בשלב זה להמשיך לעקוב, לעתים הכאבים פוחתים עם הזמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה אז אם ככה אפשר להמשיך רגיל בשגרת האימונים?

    חגי
    09/12/2024

    והאם אני יכול לחזור לקחת את התוספים שציינתי אין קשר לכאבים ?
    מתי לעשות US נוסף לעקוב שהבקע לא גדל ומחייב ניתוח ?

    תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכול להמשיך עם התוספים. יכול להמשיך עם האימונים אם , רק אי נוחות. אין צורך באולטרסאונד

    ד''ר דני רוזין
    09/12/2024

    לצרכי מערפקב, אין לזה משמעות בקבלת ההחלטות. אם הכאב יתגבר או תופיע נפיחות תיגש לבדיקת כירורג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו