מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דלקת לבלב - חשש ל Pancreatitisמיכל19/04/2025
שלום רב,
הסטוריה: כבר כמעט שלושה חודשים שאני סובלת מכאבים "דקירות" מתחת לחזה, בצורת חגורה עד הגב. אושפזתי ושחוררתי כ4 פעמים במיון עקב כאבים עזים.
לא שותה ולא אוכלת שומנים.
בדיקות שתעשו: MRCP, אולטרסאונד US, רנטגן ובדיקות דם רבות.
בבדיקות הדם כמובן העמליאז, הליפאז היו גבוהים מאוד, הרופאים לא התרגשו מזה ואמרו שזה תוצאה של הדלקת.
מה אני יכולה לעשות? מה האופציות שלי?
אני לא יודעת אם זה קשור אבל אציין ש 3 שבועות לפני תחילת הדלקת, הפסקתי ליטול גלולות "מרסילון" בהמלצת רופא המשפחה וחזרתי ליטול אותם שבוע אחרי שהתחילו הכאבים הראשוניים.
תודה על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת לבלב - חשש ל Pancreatitis
מיכל19/04/2025שכחתי לציין- אני בת 22
ואני נוטלת roxet plus
2 טבליות שלוש פעמים להרגעת הכאבים
בהמלצת הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לדלקת לבלב סיבות שונות, גם תרופות יכולות לגרום לזה, אבל הכי שכיח זה אבני מרה
ד''ר דני רוזין19/04/2025לא ברור מה הראו כל הבדיקות שציינת, אבל גם אם לא מוצאים אבנים לפעמים בדלקות חוזרות מניחים שזה מפירורים קטנים שלא רואים ומוציאים את כיס המרה. אם זה שלושה חודשים במגמת שיפור אין מה לעשות כעת, לעתים לוקח זמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר
מיכל22/04/2025בכל סך 6 הבדיקות שנעשו, לא היו כל סימנים לאבנים בכיס מרה. האבחנה היא פנקריאטיטיס. לא חל שיפור במהלך השלושה חודשים ולהפך. אני פחות מצליחה ללכת לעבודה להתרכז בעבודה ולבצע את המטלות המוטלות עלי מכיוון שהתרופה רוקסט פלוס מטשטשת אותי.
מה עליי לעשות אני מרגישה שאין לי אפשרויות.. האפשרות של המתנה מרגיש לי לא ריאלי (יכול להיות שאני טועה). אשמח להמלצות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זו באמת כמות גדולה של משככים שאינה מומלצת לאורך זמן. לא ברור לי מה המסגרת הטיפולית שלך,אבל
ד''ר דני רוזין23/04/2025כדאי להתרכז ברופא גסטרו מומחה ללבלב ובמרפאת כאב לטיפול בכאב מתמשך לאיזון טוב יותר בשלב זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

