מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבים מתחת לצלעות בצד שמאלאורן2402/10/2009
שלום רב,
אני בן 24 בריא.
כבר יותר מ 3 חודשים שאני סובל מכאבים חולפים וחוזרים באזור שמתחת ובצלעות התחתונות (מתחת לצלע 10 בערך)
הייתי אצל רופא גסטרו שעשה לי הרבה בדיקות דם שיצאו תקינות, צילום וושט+קיבה+תריסריון+מעי דק שיצא הכל תקין.
ביצעתי אולטראגסאונד על הבטן כולה שיצא תקין.
הדבר היחידי שמצאו לי זה החיידק הליקובקטר פילורי שטופלתי בטיפול המשולש (3 סוגי תרופות)
אך הכאב נשאר.
הייתי אצל כירורג שבדק וראה שהכל בסדר בצלעות.
הפנתי את תשומת ליבו למעין הרגשה כאילו איזה משהו זז מתחת לצלע כשאני נוגע (כאילו איזה גיד קופץ) שם או משתעל לפעמים, בדיוק באותו אזור שכואב.
בצילומים של בית החזה שעשיתי בתקופה זו שאני סובל מכאבים אני וראה מעיין גוש כזה.
וזה מטריד אותי מה שאני רואה בצילום בית החזה שעשיתי, ושבקשתי מהכירורג לראות את הצילום עצמו ולא את התוצאות הוא אמר שאין בזה תועלת.
רופא המשפחה ראה צילום אחד של בית החזה ואמר שזו כנראה בועת אויר במעים .
אבל לא נראה לי סביר שיהיה גוש זהה בשני צילומים של החזה בדיוק באותו אזור
שההפרש בין הצילומים הוא כמעט 3 חודשים
לכן איני יודע מה לעשות !!
אז החלטתי להפנות את השאלה אליך ואולי אתה תוכל לדעת במה מדובר.
צירפתי קובץ שרואים בו את שני צילומי החזה כל אחד בתאריך שלו
תודה רבה על התיחסותך !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי פה יראו ביותר גדול
אורן2402/10/2009
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הצילומים נראים תקינים, לא ברור לי
ד''ר דני רוזין02/10/2009לאיזה גוש אתה מתייחס, אין סיבה שבועת האויר בקיבה תהיה במקומות שונים בצילומים שונים- היא תמיד באותו איזור, אבל אני בכלל לא בטוח למה אתה מתכוון. אין שום דבר חריג במה שאני רואה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית אני מודה לך נורא על התיחסותך
אורן2402/10/2009התכוונתי שהגוש הזה שנראה בשני הצילומים הוא נמצא באותו מקום בדיוק !
הנה צרפתי שוב את אותן תמונות עם סימון למה אני מתכוון !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לפי תשובת הרופא הנחתי שאתה
ד''ר דני רוזין02/10/2009מתייחס לזה. זה אינו גוש- אלא בועת הקיבה, ואין סיבה שהמיקום ישתנה, הקיבה אינה איבר חופשי בבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !
אורן2402/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

