שמן קוקוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמן קוקוס
    סיגלא
    10/12/2011

    שלום!
    אני אשמח לקבל את דעתכן בנושא שמן קוקוס. אני קצת מתלבטת לגבי שימוש בו עבור הקטנטן בן השנה וחצי, כי הבנתי שהוא בריא עם שומנים המצויים בחלב אם ומצד שני שהדעות לגביו חלוקות ושהוא תורם להרזייה. הקטנטן גם ככה רזה לגילו ואני לא יודעת אם להתייחס לעובדה זו ועד כמה זה משמעותי לגביו..
    במידה ונראה לכן שאפשר לגוון לו את התפריט עם שמן קוקוס, אני אשמח לקבל מתכון. (מה שהצלחתי למצוא זה שייק- והוא לא ממש התלהב מזה :))
    תודה
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן קוקוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן קוקוס - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    10/12/2011

    אשאיר את התגובה לליה. אך אשאל, מדוע בחרת לשאול דווקא על שמן קוקוס? מה את רוצה להכין איתו ולמה שמן זית פחות אטרקטיבי בעינייך?

    לילד בן שנה וחצי צריך להכין מאכלים מזינים, שיהיו לו גם טעימים. יש הרבה כאלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן קוקוס- המשך

    סיגלא
    10/12/2011

    תודה על תגובתך.
    חברה המליצה לי על השייק הזה עם שמן הקוקוס. הוא לא היה ממש מוצלח :) ונשאר לי מלא שמן קוקוס, אז חשבתי לעשות בו שימוש במתכונים אחרים. כמובן שהוא לא מחליף שמן זית או דברים אחרים, אלא רק ניסיון לגוון.
    אני לא יודעת על תכונותיו הרבה, לכן שאלתי. האם אין לו ערכים תזונתיים משמעותיים? האם כדאי להמנע משימוש בו בתפריט של הילד? כמובן, שמידי פעם ולא על בסיס יומיומי..
    שוב תודה
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן קוקוס- המשך - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    10/12/2011

    אני מקווה ומניחה שליה תשיב לך לגבי התכונות של שמן קוקוס. אני לא תזונאית, ולכן אני מנועה מלתת מידע תזונאי על חומרי מזון.

    אני יכולה להציע לך להכין חמאה בריאה, פרווה משמן זית מעורבב עם שמן קוקוס ביחס של חצי חצי. שימי את התערובת במקרר, והיא תקרש למרקם של חמאה. זה בריא יותר מחמאה רגילה, וגם פרווה למי ששומר.

    אני אישית לא מרבה להשתמש בשמן קוקוס. אני מטגנת עם כפית אחת של שמן קמלה או זית, כך שאין משמעות מיוחדת לסוג השמן בטיגון, מעבר לזה, איני רואה יתרונות מיוחדים בשמן שעלותו כה גבוהה וטעמו, לטעמי, לא מי יודע מה.

    אבל יש אחרים שחושבים אחרת.

    לגבי הילד. לדעתי, הכיני לו אוכל שילדים אוהבים, הוא גם מזין וגם מכיל את כל אבות המזון ומגוון של ויטמינים ומינרלים. אני לא הייתי מייגעת את מוחי בעניין שמן קוקוס לפעוט בן שנה וחצי. מקווה שעזרתי. שבוע טוב. שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן קוקוס - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    11/12/2011

    שלום לך,
    אני נמנית על אלה שאוהבים שמן קוקוס.
    את כל הדברים שאני מטגנת - אני מטגנת בשמן קוקוס כי בהיותו רווי הוא לא מתחמצן, זה יתרון אחד שלו.
    יש לו גם ייתרון בהיותו מוצק וכמו ששושי אמרה אפשר למרוח אותו על לחם (בשילוב עם שמן זית וגם לבד).
    חוץ מזה השומן הרווי בשמן הקוקוס הוא קצר שרשרת ואומרים שהוא חומר מוצא מצויין בגוף לבנייה של כל מיני רכיבים המורכבים משומנים (ממברנות תאים, הורמונים וכד'...). מייחסים לו גם הרבה סגולות נוספות.
    הייתי מעדיפה אותו ואת שמן הזית על שמנים אחרים, אבל לא הייתי מתאמצת לשלב כמות גדולה ממנו בתפריט. אם הילד יגיע למצב שיחליטו שהוא צריך להשמין על ידי העשרה קלורית בתפריט וימליצו לו על צריכה של שמנת וגלידות... אז בהחלט שילוב בכמות גדולה יותר של שמן קוקוס במזון יהיה חלופה טובה יותר.
    בינתיים את יכולה לשים כפית במרק או בדייסה, להשתמש בו לטיגון ולאפייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    סיגלא
    11/12/2011

    תודה רבה :)
    שבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לליה על ההסבר

    שושי שטיינוביץ
    11/12/2011

    ותודה לליה על ההסבר!

    שבוע טוב לכולם,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו