מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני סובלת מ- דרמטיטיס הרפטיפורמיסמירה17/10/2014
אני מכינה לעצמי לחם, כלומר אופה, מקילו קמח טפיוקה וקמח חומוס
יוצאות לי 24 פרוסות קטנות של לחם עם ערך קלורי ענק,75 קלוריות
לפרוסה.
איך אני יכולה להקטין את כמות הקלוריות בלחם שפרט לקמח יש בו 3
כפות שמן, כף סילן ללא סוכר מים ומלח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני סובלת מ- דרמטיטיס הרפטיפורמיס - תגובה
שושי שטיינוביץ20/10/2014אי אפשר להוריד ערך קלורי של לחם. את יכולה אולי להוסיף כוס סובין ויש לזה פחות קלוריות, אבל יש בזה גלוטן וזה פוגם בטעם והאיכות של הלחם.
פרוסת לחם של 30 גר' = כ-80 קלוריות. זה הערך הקלורי של לחם.
ואני שואלת, למה את אופה מקמח טפיוקה (שהערך הקלורי שלו מאד גבוה) וקמח חומוס? האם יש סיבה? אולי יש קמחים אחרים, טובים לא פחות, אך מתאימים יותר ללחם.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקמח אורז יש גם ערך קלורי רב,
מירה20/10/2014קמח תפ"א לא יוצא לחם טעים , אשמח אם תשכילי אותי בקמחים פחותי קלוריות.
תודה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקמח אורז יש גם ערך קלורי רב, - תגובה
שושי שטיינוביץ11/11/2014בנות, אין קמחים ,פחותי קלוריות. בלחם יש קלוריות, אבל לא הרבה. וקל למדוד. פרוסת לכם מכילה 75-80 קלוריות (במשקל כ-30 גר'). כל השאר לא קשור לקלוריות. יש קמחים עם ערכים תזונתיים יותר גבוהים ויש פחות.
אז כשיודעים את הערך הקלורי, קל לתכנן את התזונה היומית. דיאטת הרזיה יכולה להכיל גם 4 פרוסות ביום ויש דיאטות עם יותר פרוסות לחם ביום. אז לא צריך לפחד מלחם.
קמחים מדגנים מלאים עדיפים על קמחים מדגנים "לבנים".
אפשר להחליף כוס קמח בכוס קמח חומוס או קמח תירס (טחון דק כמו קמח, לא כמו סולת). ויש עוד קמחים. השאלה מה הצורך האישי.
לחם טוב עשוי מדגנים מלאים של קמח חיטה מלאה, קמח שיפון, קמח כוסמין, קמח 70% ויש עוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך מאוד.
מירה11/11/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך מאוד. - תגובה
שושי שטיינוביץ11/11/2014בכיף ואהבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


(1).jpg)