שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    עינת
    05/11/2008

    שלום לכל מי שמבין ויכול לעזור לי . אני בת 30 גובה 1.70 ומשקל 66 אחרי שהורדתי 3 קילו. אני בדיאטה של מעט מאד אוכל, כך זה מרגיש לי, כ 1700 קלוריות ליום וגם מקפידה להתאמן 2-3 בשבוע. קצב הירידה שלי איטי מאד מאד, כ חצי קילו בחודש גם מההתחלה. ואני קצת מיואשת. האם יש משהו שאני עושה לא נכון? האם יכול להיות שמשהו לא בסדר במטבוליזם שלי מה עושים??? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה

    מיכל אשל
    05/11/2008

    הי עינת,

    קיימים פרמטרים רבים שמשפיעים על הירידה במשקל- סוג האוכל מאוד משפיע, ולכל אדם מתאימים מזונות קצת שונים.
    אם אנחנו בכל זאת עוסקים בקלוריות-

    על מנת לרדת במשקל יש צורך בהפחתה של כ- 500 קלוריות מכמות הקלוריות הדרושות,

    בהערכה גסה אפשר לחשב 30 קלוריות כפול המשקל הנוכחי- במקרה שלך זה יוצא- כ- 1400 קלוריות,
    וזה פחות או יותר הכמות הדרושה עבורך כדי לרדת במשקל.

    אם את מרגישה ש- 1700 קלוריות מספקים עבורך "מעט מאוד אוכל" כנראה שאת לא אוכלת את הדברים הנכונים ואולי אינך מחלקת נכון את הארוחות.

    אני הייתי ממליצה לך לגשת לאיש מקצוע כדי להרכיב תזונה שתתאים ביותר עבורך.

    כל טוב, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו