היי שושי, שאלה בעקבות הטיגון בשמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי שושי, שאלה בעקבות הטיגון בשמן
    ח. קראוס
    12/08/2009

    שלום שושי, מה שלומך?

    לא מזמן ראיתי בתוכנית בטלוויזיה שף שטען שטיגון עמוק בריא יותר ומומלץ מאשר טיגון "רגיל", זאת מכיוון שהמאכל סופג פחות שמן בזמן שטיגון רגיל במחבת נכנס לתוכו וגורם לו להיות שמן במיוחד.

    שאלתי היא: כיצד מומלץ להכין שניצל - בשמן עמוק או כרגיל, במחבת? אני מעוניין שהשניצל ייצא פריך, כמובן, אך שלא יספוג כל כך הרבה שמן כמו בד"כ...

    תודה על הטיפ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיגון בשמן

    שושי שטיינוביץ
    12/08/2009

    לח. קראוס שלום,

    טיגון בשמן זה טיגון בשמן זה טיגון בשמן.

    לתזונה בריאה באמת, מומלץ לא לטגן בשמן אלא להסתפק בכפית אחת, ויש שיטות להכין כך שיהיה טעים.

    אך אם בכל זאת ולמרות הכל אתה עדיין רוצה את השניצל, אז עדיף שהשמן יהיה קצת עמוק, כלומר בערך בעומק של כסנטימטר. הוא צריך להיות חם במידה הנכונה, כי אם לא, אז באמת השניצל יספוג המון שמן. חם, כלומר אם תשים פירור של לחם הוא ייטגן מיד וישמיע רחש של טיגון. מאידך, לא כדאי להלהיט את השמן, כי אז השניצל יישרף מהר והשמן ייאבד מאד מערכו התזונתי.

    אך אני חייבת לציין, שבכל מקרה, בתהליך הטיגון השניצל סופג המון שמן, וכל כן הוא עתיר קלוריות ולא ממש עונה על ההגדרה של אוכל בריא.

    אך מסכימה איתך ששניצל מטוגן מאד טעים.

    אם תהיה מעוניין, אשמח לתת לך ולגולשים האחרים מתכון לטיגון שניצל עם כפית אחת של שמן. יוצא שונה מהאורגינל, אך עדיין טעים ביותר.

    בתיאבון,

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעונין, בטח שמעוניין :)

    ח. קראוס
    13/08/2009

    שניצל עם כפית אחת של שמן נשמע מעניין...

    אם תוכלי לרשום את המתכון המלא אודה לך מאוד, ננסה אותו כבר מחר בצהריים לילדים...

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכון של חזה עוף בשום, לימון ועשבים

    שושי שטיינוביץ
    13/08/2009

    להלן המתכון לחזה עוף בשום, לימון ועשבי תיבול טריים. אם הילדים לא אוהבים עשבי תיבול (הבת שלי קוראת להם "לכלוכים", אז אפשר את המנות שלהם להכין בלי העלים הירוקים, ואחר כך להוסיף לכם). ניתן להכין את הרוטב גם מיין לבן או ציר עוף.

    בתיאבון.


    חזה עוף בשום, לימון ועשבי תיבול טריים: כ- 220 קלוריות למנה
    מצרכים: ל - 4 מנות

    4 מנות חזה עוף כל אחת 180 גר'.
    כף עשבי תיבול טריים: בזיל, אורגנו, פטרוזיליה, רוזמרין
    2 כפיות קמח מלא
    כפית שמן זית
    כפית שום טרי, כתוש דק.
    מעט מים.
    הוראות הכנה:
    מנקים ומסדרים חזה עוף לשניצלים לא שטוחים מדי.
    לזרות על כל חזה מעט מלח פלפל. לזרות על כל חזה חצי כפית קמח מלא.
    למרוח כפית שמן עם מברשת סיליקון במחבת טפלון מחומם.
    ל"טגן" כל מנה שתי דקות מכל צד. להוציא מהמחבת.
    לטגן שום עד תחילת השחמה. אין צורך להוסיף עוד שמן. יש להקפיד לא לחרוך את השום, למניעת מרירות.
    להוסיף מיץ לימון ולדלל במים עד לקבלת טעם מדוייק. (טעם אישי).
    להוסיף עשבי תיבול טריים, קצוצים גס, מלח פלפל לפי הטעם.
    לטבול כל חזה ברוטב לעוד דקה מכל צד. להקפיד לא לבשל יותר מדי.
    להגיש כל מנה עם כף רוטב ומעט עשבי תיבול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושי, יצא מדהים, תודה רבה!

    ח. קראוס
    18/08/2009

    הכנו אתמול בערב, אמנם בלי הפטרוזיליה אך עם כל השאר ויצא פשוט מדהים. באמת לא מרגישים שכל המכון הוכן עם כל כך מעט שמן. הבשר יצא עסיסי והטעמים התפוצצו בפה.

    תודה רבה מכל המשפחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל כך שמחה שהצליח לכם.

    שושי שטיינוביץ
    18/08/2009

    כל הכבוד על הביצוע!!!! ושמחה שהצליח. עם הזמן נעביר עוד ועוד מתכונים טעמים ובריאים.

    להשתמע,

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו