אולי נוכל למסד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולי נוכל למסד
    טליה
    03/12/2009

    כאן פינה קבועה של המלצות ליישום בחיי יומיום, יש המון המון שאלות ואפשרויות. כמובן, הכל תחת הכותרת של אורח חיים תקין ושפוי. חזרתי הרגע מהספרייה השכונתית, ושם הצצתי לרגע בספר, אוף שכחתי את שם המחבר, לא יפה, בכל אופן ספר של מומחה לתזונה שנכתב ב- 1995, ומייד גיליתי שלא יצא מתוקף בגלל גילו, ויש בו הרבה פרטים רלבנטיים גם היום. ומייד מצאתי משהו שדורש עוד תשובות: בפרק שמדבר בשבח הנבטים, כולל עצות מעשיות להנבטה, נשארה לי השאלה: האם גם הגרעין, שממנו בקע הנבט, טוב לאכילה? ומו הערך הקלורי שלו בשלב הזה. בקיצור יש לי בקנה עוד הרבה שאלות. מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולי נוכל למסד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטליה, משושי, בעניין פינה קבועה

    שושי שטיינוביץ
    08/12/2009

    אין לי שום התנגדות לפינה כזו. אדרבא, שאלי כל שאלה שעולה על רוחך ונשמח לענות.

    להזכירך, אני לא תזונאית אלא שפית שמתמחה באוכל טעים ובריא. הידע שלי הוא להכין את האוכל הכי טעים שגם משביע וגם מהנה מחומרים בריאים וגם איך להתמודד עם שפע המזון המעובד ושפע הפרסומות שמשפיעים עמוקות עלינו ועל ילדנו, איך ליצור אלטרנטיבות מספקות ומהנות בצורה שאפשר יהיה לנהל חיים תקינים, שפויים ולאורך ימים.

    אם יהיו לך שאלות בענייני תזונה, אני מאמינה שליה, שהיא יועצת קולינרית, תוכל להשיב.

    שאלי בתי.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו