שאלה לקראת הסופש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לקראת הסופש
    ויקה
    17/12/2009

    שלום.

    הייתי מאוד שמחה לקבל מתכון פשוט יחסית להכין לארוחת צהריים ביום חורפי.
    עם דגש על בריאות בבקשה.

    תודה רבה
    בברכת חג שמח ושבת שלום.

    ויקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לקראת הסופש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לויקה, שאלה לקראת סופשבוע, משושי

    שושי שטיינוביץ
    17/12/2009

    ויקה היי,

    ממליצה לך להכין קדירת עוף, עם ירקות ובטטה, שזה מהווה ארוחה שלמה בצלחת. ישנם כמה סוגי קדירות, אתן לך מתכון של הקלה מכולן:

    ל-6 מנות:

    בסיר גדול ורחב שמים:

    6 רבעי עוף, חתוכים, ללא עור וללא שומן (לבקש מהקצב להוריד את העור ואת כל השומן. אם הוא מתווכח, אז להתעקש.

    בצל גדול או שני בצלים בינוניים קצוצים דק

    6 שיני שום קלופות, שלמות

    250 גר' רסק עבניות

    1 כף גדושה פפריקה

    פלפל שחור לפי הטעם

    מעט מלח (זהירות, בעוף יש מלח מפעולה ההכשרה)

    3 בטטות, קלופות וחתוכות לחתיכות גדולות

    מים לכיסוי

    חבילת שעועית ירוקה (להוסיף 10 דקות לפני סיום הבישול).

    שמים את כל החומרים בסיר. מכסים במים ומבשלים עד שהעוף מתרכך. אחרי 40 דקות מוסיפים את השעועית הירוקה וממשיכים לבשל עד שהכל מוכן.

    מגישים מעל אורז מלא או לבן בסמטי.

    טעים בטירוף!!!

    בתיאבון וספרי לנו אך היה.

    נ.ב. למי שלא אוהב שעועית ירוקה, אפשר להוסיף אפונה או גרגרי חומוס (מבושלים מראש) או שעועית לבנה, בושלת מראש או גם אפשר בלי ירקות. יוצא טעים בכל מקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו