גריסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גריסים
    (:
    22/01/2010

    היי

    רציתי לדעת מדוע אומרים שצריך להשרות את הגריסים לפני הבישול?

    ועוד שאלה-חלק אומרים שצריך לילה שלם חלק רק מס' שעות וחלק שרק צריך לשטוף?

    מה באמת צריך? (-:


    *ועוד שאלה-תוספת של שיבולת שועל לתערובת הקציצות מזה תורם? והאם זה מוסיף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גריסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל....גריסים, משושי

    שושי שטיינוביץ
    22/01/2010

    היי,

    לצורך בישול, אין כל צורך בהשרייה מראש של גריסים. אם רק שוטפים אותן ומבשלים רגיל, הם מתרככים תוך כחצי שעה. לא ידוע לי אם להשרייה יש ערך בריאותי. אולי ליה תוכל לתת תשובה על כך.

    לעניין תוספת שיבולת שועל לקציצות: נהוג להוסיף פירורי לחם או לחם יבש שהורטב, לקציצות, בדרך כלל כדי לשפר את המרקם, או בינינו, התוספת הזו נועדה במקור, להוזיל את מחיר הקציצה בכך שמוסיפים לחם או פירורים.

    בעיקרון, אין צורך להוסיף דגנים לקציצות, אפשר להסתפק בעשבי תיבול, תבלינים, בצל ואפילו ירקות טחונים.

    אבל, אם את בכל זאת רוצה להוסיף דגנים, שיבולת שועל זו תוספת מצויינת. מאחר ששיבולת שועל מלאה בערכים תזונתיים היא עדיפה בהרבה על תוספת של פירורי לחם או לחם רטוב. זה גם יוסיף עניין למרקם של הקציצות.

    ואם לעניין זה: אני נוהגת לטחון דגנים בבלנדר, כגון: כוסמת, אורז מלא, אורז בסמטי, קינואה וכו'.

    את הגרגרים הטחונים (טחינה גסה) אני נוהגת להוסיף לקציצות או למילויים אחרים שאני עושה (פלפל ממולא, כרוב ממולא וכד'). גם יותר טעימים מסתם פירורים וכמובן הרבה יותר בריאים.

    בתיאבון ובהצלחה,

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה,שבת שלום

    (:
    22/01/2010

    (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו