מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה(:07/05/2010
היי
עלה ל י רעיון ורציתי לדעת מה דעתך עליו
בדר"כ שאני מכינה פירה אני עושה את זה הכי פשוט שיש מרתיחה תפוחי אדמה עם מעט מלח ומועכת לאחר הבישול שהתופוחי אדמה כבר התרכחו.
חשבתי האם זה אפשרי לאחר המעיכה על הצלחת והפיכת התפוחי אדמה לפירה להכניס את זה במצב של הפירה מעוך לתבנית אפייה ולתנור לזמן כלשהו
מה דעתך? מה בעצם יקרה לתפוחי אדמה באפייה כאשר הם כבר בושלו ובמצב פירה?
אשמח לדעת,תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה אפשרי וטעים
ענת .ר.08/05/2010לאמא שלי יש מאפה של בשר שמעליו שמים שכבת פירה. ממש ממש טעים!
אני לא יודעת אם מוסיפים משהו מיוחד לפירה.. עד כמה שאני יודעת פשוט מכינים פירה ושמים מעל...
אם אתרוצה, אבדוק במתכון בשבילך ואראה אם יש שם משהו מיוחד
בכל מקרה, זה יוצא טעים- כמו פירה.. אני לא חושבת שיש לזה משהו מיוחד....
שוב, אני אכלתי את זה בתור חלק ממאפה, אבל אני בטוחה שאפשר לעשות את זה גם כך לבד... לדעתי, תנסי להוסיף אולי גם קצת בצל בפרוסות דקות-דקות כדי שייקבל צבע (וגם זה נותן טעם טעים.. אין על בצל בתנור)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי פירה בתנור ופשטידת תפ"א
שושי שטיינוביץ09/05/2010אם תשימי פירה בתנור זה לא יעלה ולא יוריד. אולי הפירה יתייבש קצת ואולי יהיה עליו קרום לא ממש אטרקטיבי מלמעלה. איני רואה סיבה לפעולה כזו.
אבל, אם את רוצה פשטידת תפוחי אדמה, את יכולה להוסיף ביצים (אפשר רק חלק מהחלמונים), כף שמן זית, תבלינים, עשבי תיבול (לא חובה). אפשר תוספות כגון: גרגרי אפונה (קלויים במחבת מראש), או אפונה וגזר. תצא פשטידה טעימה ומזינה לכל המשפחה.
תבלינים מתאימים: פלפל לבן, מלח, כמון, קורט כורכום, טימין טרי.
אפשר להוסיף בצל מטוגן עם כף השמן.
אם את רוצה עוד יותר להשקיע, את יכולה להקציף את החלבונים ולהבליע בתוך הפירה. זה ייצור פשטידה אוורירית וקלילה.
ספרי לנו מה את חושבת.
בהצלחה ובתיאבון, שושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
(:09/05/2010(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


(1).jpg)