מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרעיני צ'יהאור19/06/2010
האם מותר לבשל, לחמם,לאפות?
האם טחינת הזרעים פוגעת באיכותם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרעיני צ'יה
שושי שטיינוביץ20/06/2010למען האמת אינני מכירה את הגרעינים האלה. חיפשתי באינטרנט ומצאתי את המידע להלן. אינני חושבת שכדאי לבשל איתם ולשמור על האיכויות התזונתיות.
אבל הנחייה זו היא רק מההגיון הפרטי שלי. כאשר ליה תחזור מהחופשה שלה אני מאמינה שהיא תוכל לשפוך עוד אור על עניין זה. חזרו אלינו בעוד 3 שבועות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרעי צ'יה
ליה שומרון פינדר27/06/2010הי אור,
אין כל סיבה לחמם או לאפות זרעי צ'יה, אין בזה שום ייתרון קולינרי ומבחינה בריאותית זה יכול רק לפגום.
היתרון הכי גדול של זרעי צ'יה זה האומגה - 3, חומצות שומן אלה נהרסות בחימום, ולכן הייתי נמנעת מחימום כלשהו.
אין כל בעיה בטחינה של הזרעים, למרות שזה לא הכרחי לקבלת הערכים מהצ'יה.
בברכה,
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרעי צ'יה
אור28/07/2010ליה שלום,
מה היתרונות והחסרונות של צריכת זרעי צ'יה על פני קפסולות אומגה 3 מדגים?
תודה,
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרעי צ'יה
ליה שומרון פינדר31/07/2010הי אור,
זרעי צ'יה נחשבים כמזון בעוד קפסולות הן תוסף. אז בעיקרון אם ערכן התזונתי היה זהה הייתי ממליצה לך להסתפק בצ'יה.
אולם, יש הבדל בין אומגה 3 שמקורו מן הצומח לבין אומגה 3 שמקורו בדגים. אנחנו יכולים להסתפק בצריכה בלעדית של אומגה 3 מדגים בלי אומגה 3 מהצומח כלל, אך לא להיפך... כלומר, אם אוכל דגים מדי פעם וצורך צ'יה או מקורות צמחיים אחרים לאומגה 3 באופן יומיומי, אז אין בעיה, אבל אם אתה כלל לא צורך דגים, הייתי ממליצה לך לשלב גם תוסף של אומגה 3 שמקורו בדגים.
האם הצלחתי להסביר את עצמי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


