מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המרת מתכון לפשטידה לקמח מלאhcav09/06/2011
יש לי מתכון לפשטידה עם מצרכים כדלהלן:
750גר' גבינה לבנה
גבינה צהובה מגורדת
3ביצים
6 כפות קמח תופח
פלפלים
שמן זית
האם ניתן להמיר את 6 הכפות קמח תופח שרשום, בקמח מלא? ואם כן כמה כפות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המרת מתכון לפשטידה לקמח מלא - תגובה
ליה שומרון פינדר10/06/2011אפשר להמיר את הקמח התופס בקמח מלא.
אני הייתי שמה 6 כפות קמח מלא ומוסיפה גם חצי כפית אבקת אפיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושחכתי עוד שאלה..
hcav10/06/2011האם זה בכלל טעים פשטידות מקמח מלא?
אף פעם לא טעמתי ואני תוהה אם שווה בכלל לנסות כי חשוב לי מאד לעבור לתזונה יותר בריאותית אבל לא פחות חשוב לי הטעם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושחכתי עוד שאלה.. - תגובה
שושי שטיינוביץ10/06/2011הפשטידה תצא מצויין עם קמח מלא, לא לשכוח, כפי שליה כתבה, להוסיף מעט אבקת אפייה.
ואם אתם רוצים פשטידה יותר בריאה, כדאי מאד להמיר 500 גר' גבינה צהובה לתערובת של גבינה בולגרית + ברינזה או צפתית 5%. זה יצא מאד טעים ו-250 גר' גבינה צהובה בהחלט מספיקים לפשטידה. זה מה שאני עושה תמיד (אני משתמשת ב-2 כפות גבינה צהובה בלבד) והמאפים שלי מדהימים.
לטעמי, גם 6 כפות קמח זה המון. אפשר להסתפק ב-4 כפות קמח, ולהוסיף עוד ביצה.
כדאי לנסות.
בתיאבון ובהצלחה. שושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


