מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שבוע טוב שאלהחסויה :>25/05/2008
מישהי אמרה פה שהציפורן לא נושמת ..
אז מדוע אחרי שמורידים את הבנייה לאחר הרבה זמן הציפורן נהיית מאוד חלשה ומתקפלת בקלות ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי הרבה זמן שהבנייה על הציפורן **
חסויה :>25/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגלל השיוף.
אילנה כסיף25/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום אילנה-מה פחות מזיק לציפורןגלית24/05/2008
מה פחות מזיק לציפורן :
הפריימר (שבשיטת האקריל) או הדבק (שבשיטת הטבילה) ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמובן שפריימר ל א חומצי
אילנה כסיף24/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי.
גלית25/05/2008יש פריימר חומצי ויש פריימר לא חומצי ?
איך אדע באיזה הבונה שלי משתמשת ?
אם כך, האם מבחינת דירוג מפחות מזיק ליותר מזיק לציפורן, האם הדירוג הוא כזה :
1) פריימר לא חומצי
2) דבק
3) פריימר חומצי
???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמען הסדר הטוב
אילנה כסיף25/05/2008הי גלית,
החומרים היום הם ידיותיים לציפורן ואינם גורמים נזק. הענין הוא שעלית לסמוך על בונת הציפורנים שלך! שאלי אותה האם היא משתמשת במוצרים שיש עליהם אישור של משרד הבריאות. הנזק הרב ביותר נגרם לא מהמוצרים כי אם מהשיוף(!). השימוש הפרימר חומצי או לא הוא חלק מההחלטות אותן מקבלת טכנאית הציפורנים לפי הציפורנים של הלקוחה. אם הציפורן בריאה ואין בעיות של שומניות או הזעה יתרה ניתן בהחלט להשתמש בפרימר לא חומצי שוב, על פי שיקול דעתה של המקצועית. יש מקרים בהם שמים פרימר חומצי ואפילו חוזרים שוב על הפעולה כדי שהחומר של הבניה יתפס. כל מקרה לגופו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסרת ביטחוןהילה23/05/2008
שלום לך !
לפני כ - 13 שנים סיימתי את הקורס של בנית ציפורניים פדיקור ומניקור.
מאז ועד היום המקצוע שנלמד היה כתחביב - רק מידי פעם אני עושה לבנות המשפחה חברות ושכנות.
כיום אני רוצה להרחיב את התעסוקה שלי בתחום זה, אבל לצערי אין לי ביטחון בכלל בכל הנוגע בדבר - למרות שהמחמאות על הטיפול או הבניה אשר אני עושה מדהימות והן ממש מרוצות.
הייתי שמחה לדעת האם יש מישהי / ביה"ס אשר יכול להעביר שיעור התרעננות רק בשביל לראות עם אני עדיין שולטת בזה.
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמובן שיש,
אילנה כסיף23/05/2008שלום הילה,
בכל סניפי נייל סטודיו ישמחו להפגש איתך ולהדריך אותך. אני תמיד ממליצה לנשים שרוצות לחזור לתחום לקחת שיעור פרטי אחד או שנים ומשם להמשיך לפי הצורך והרצון. אין תחליף לביטחון שיכולה לתת לך הדרכה אישית וכיוון על מה לתת דגש ובכלל מה מצבך, במקרה הכי גרוע תתבקשי להרשם שוב לקורס.
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת עבודה בתחום בניית עבודהסי22/05/2008
לפני 6 שנים למדתי בניית ציפורניים, עסקתי קצת בתחום , ויצאתי לעבוד כמזכירה איך אני יכולה לחזור ולעבוד בתחום מבלי שישאלו אותי אם יש לי נסיון? מה אני יכולה לעשות? הרי עסקתי בזה מלפני 6 שנים ועשיתי לבנות משפחה פה ושם בניית ציפורניים. אודה לך ואם תייעצי לי מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה שאני אומרת לך את זה אבל
מתעניינת22/05/2008אני חושבת שלקוחה זכותה לדעת אם יש לבונה נסיון או לא.
זו אינפורמציה שלא הוגן ולא נכון להסתיר מהלקוחה.
היא צריכה להיות מודעת ולקחת בחשבון לאן היא נכנסת לא ?
למעשה כל אחד זכותו לדעת מה הוא רוכש, נכון?
בלי שום קשר, אומנם אני לא בונה אבל אני מאד מתעניינת בתחום וקוראת המון בנושא (מתוך עניין) ואני רואה שיוצאים כל הזמן קורסים מעניינים ומחדשים וככה הבונה גם מתעדכנת בחידושים וברעיונות, מחזקת את עצמה וגם מעלה את ערכה.
עם הזמן תיהיי קליברית אמיתית.
אבל אין הוקוס פוקוס.
זו בכל מקרה דעתי מהצד של הלקוחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל מילה זהב!
אילנה כסיף23/05/2008את לגמרי צודקת. זכות הלקוחה לדעת וגם זכות המעסיקים שלך לדעת. מה גם שיד שלא עובדת "שוכחת" את התנועות ויש לתזכר אותה כדאי לך לחזור ללימודים אפילו אם זה רק לשיעור פרטי אחד או שנים ומשם להמשיך להתאמן ולחזור ל"כושר".
מאחלת לך המון הצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בניה ברגלייםאינה22/05/2008
שלום לך (-:
כדי לאמן את עצמי, עשיתי לעצמי בניה ברגליים. נשאלת השאלה-האם ציפורניים ברגליים מתנהגות דומה לידיים? במידה ועשיתי עבודה טובה ולא יהיו התרוממויות-אני יכולה להסיק מזה שזה אכן טוב ואם הייתי עושה על יד-זה היה יציב באותה מידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מניחה שכן
אילנה כסיף23/05/2008אם כי לא יתי ממליצה על אימון עצמי על אצבעות הרגלים. זויות העבודה הן שונות אבל העיקרון הוא אותו עקרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב!אני =)21/05/2008
אם אני רוצה לעשות דוגמאות לציפורניים שברגל,יש לכם הצעה להביא לי או אתר שאני יוכל לראות?=)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתר של קישוטים
אילנה כסיף23/05/2008חפשי באינטרנט יש המון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםטלי20/05/2008
רציתי לשאול-
אני יודעת שבשיטת האקריל משתמשים בפריימר.(גם בבניה וגם במילוים)
בשיטת הטבילה לא ? למה לא ? מה התפקיד של הפריימר בבניה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקיד הפריימר
אילנה כסיף23/05/2008הי טלי, הפריימר הינו חלק מתהליך הכנת הציפורן לחיבור עם החומר המלאכותי אותו נניח על הציפורן. הוא משמש כמקשר בין החומר הטבעי לחומר המלאכותי. מכיוון שכך, בטבילה , כידוע לך,מורחים דבק שהוא זה שמחבר את האבקה לציפורן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזו שיטה פחות משייפים אתמיכל20/05/2008
הציפורן הטבעית במילוי - בטבילה או באקריל ?
ובבניה באיזו שיטה פחות משייפים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיופים הם פונקציה של דיוק בהנחת
אילנה כסיף23/05/2008חומר הבניה ולא של שיטת בניה כזו או אחרת. אם העבודה בתהליך הנחת החומר אינה מדויקת יהיה צורך בשיוף רב יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרוממות ציפורנייםלימור19/05/2008
אני בונה חדשה כשלושה חודשים במקצוע ועשיתי כ-10 בניות או מילויים.
לצערי כל מילוי או בניה שעשיתי התרממו הציפורניים והן נראו לא יפה. יש לציין שאני לא משתמשת בסילר ולכן לא הוא הבעיה. אנא עזרי לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור - התרוממויות
איילה עובד20/05/2008להתנתקות האקריל מן הציפורן הטבעית יש סיבות רבות ומגוונות.. אני מציעה לך לפנות לסניף הקרוב לאזור מגורייך ולברר לגבי השתלמויות באקריל.. בכל מקרה בדקי את עצמך בסעיפים הבאים:
האם את מקפידה לדחוף טוב את העור לפני תחילת העבודה?
האם את לא עולה על העור בעת מריחת האקריל?
האם את משייפת את סביב הקוטיקולה בסוף העבודה כראוי ומפרידה את האקריל מהמסגרת?
את יכולה להשאיר לי כתובת למשלוח דואר ואני אשלח לך את העיתון שלנו ובו כתבה מאוד מקיפה בנושא זה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיילה עובד
לימור07/07/2008אני מאוד אשמח שתשלחי אלי את העיחון שלכם עם הכתבה על התרוממות ציפורניים לכתובת: ארבלי לימור, קדיש לוז 4/8 קרית מוצקין 26406 יחד עם זאת נא שילחי אלי את מועדי השתלמויות שיש בחודש יולי תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללימור שלחנו לך בשמחה..
איילה עובד07/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתרוממויות בציפורן
רויטל14/09/2008הי, גם לי יש את הבעיה של התרוממות הציפורן, אשמח אם תישלחי לי גם את החומר לקריאה. כתובתי היא: אפרתה , רח' זית שמן 51/16 . תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרויטל שלום
איילה עובד15/09/2008מה שם המשפחה שלך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי אילנה שוב מורמור18/05/2008
היי אילנה שוב מור.קודם כל תודה על התשובה והתמיכה ושכחתי לציין שאני למדתי בנייל סטודיו ואני משתמשת במוצרים שלכם.אז יש לי כמה שאלות בהמשך לתשובתך:
1. מה זה אפיקוניום?(עדיין לא נתקלתי במילה הזאת)
2. עם איזה ראש את הכי ממליצה לעשות את הפינישים מלבד היהלום הכסוף?
3. בקשר למה שאמרת שזה לאו דווקא אשמתי אז אני יודעת בוודאות שזו כן אני כי לזאת שעבדה שם לפניי עם אותם לקוחות זה פשוט לא היה קורה ואני יודעת שהיא הרבה יותר שנים בתחום אבל עדיין אני מרגישה שאני עושה משהו לא נכון הייתי רוצה שתייעצי לי מה לעשות?
4.בקשר לזה שהחלק הבנוי של הציפורן העליון המשוחרר עבה אמרת שזה יכול לגרום להתרוממות? איך?
תודה רבה וגדולה על עזרתך ועל הסבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטערת, פיספסתי את השאלה ממש לא
אילנה כסיף23/05/2008משהו אישי =).
1 אפוניקיום הינו הקרום/העור על הציפורן אשר מגן על המטריקס מפני חדירה של בקטריות .
2. עם ראש קטום קרביד- הוא מעוגל מעט בקצה והוא קצר. הוא מאפשר להגיע קרוב מאד לקוטיקולה מבלי לפצוע ועושה עבוד הטובה מאד בשיוף האקריל.
3.אני לא ממש זוכרת את הבעיה אבל אני חושבת שאם תתאמני את תשתפרי - תנסי לראות לפי ההכוונה שנתתי לך מה את לא עושה מדויק ותקני את עצמך.
4.אם הקצה החופשי עבה הוא כבד והוא ירים את החלק הדק באזור הקויקלה (כמו נדנדה- כשצד אחד כבד הצד השני מתרומם)
5. שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצהבהדיאן18/05/2008
היי אילנה,
מה שלומך? הרבה זמן לא התייעצתי איתך.
לאחרונה הבנות חוזרות אליי עם ציפורניים מוצהבות (חלקן), ואפילו כבר תוך כדי המריחה (בזמן המילוי) אני רואה מין נקודה זהובה גדולה באחת מן הציפורניים.
המכחול הוא אותו מכחול, החומרים אותם חומרים של אותה חברה.
ממה זה עלול להגרם??
תודה,
יום טוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דיאן, כיף שחזרת : )
אילנה כסיף18/05/2008לא נעים לי לשאול, אבל אני אשאל בכל זאת: האם החומרים שאת עובדת איתם הם של חברה מוכרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אילנה
דיאן20/05/2008החומרים הם של אתי דוד, די מוכרת.
אני מסתדרת איתם מצויין בכללי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילנה, למה את לא עונה....
דיאן25/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתכוונתי, חומרים של חברה מוכרת
אילנה כסיף27/05/2008אני לא מכירה את המוצרים שלה - מי מיצר אותם איזה חברה מיבאת אותם וכו'. חומרים טובים לא מצהיבים! ואם יש הצהבה משהו לא תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיכול להיות שההצהבה נגרמת מ...
דיאן28/05/2008יש לי שני צבעי אקריל, אחד ורדרד ואחד ורוד.
בשניהם אני משתמשת עם אותו מכחול.
יכול להיות שאני צריכה לכל צבע מכחול משלו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא צריך מכחול לכל צבע צריך מכחול לכ
אילנה כסיף29/05/2008לכל שיטה פולימרית- אם את עובדת עם מוצרים מחברת X את צריכה מכחול עבודה עבור שיטה זו אם יש לך גם שיטה אחרת שנקראת Y את צריכה מכחול אחר עבור שיטה זו. לא הצבע הוא שקובע אלא הכימיה של החומרים - חשוב מאד לא לערבב חומרים מחברות שונות כי שם מתחילות הבעיות שאת מתארת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילנה...
דיאן29/05/2008החברה היא אותה חברה. (של שני הצבעים).
אבל אני מרגישה ממש מעט הבדל במרקם.
זה עדיין אומר שעדיף לי להשתמש בשני מכחולים שונים?
מה לגבי פריימר של חברה אחרת? אני משתמשת רק בפריימר שונה,
מכיוון שהפריימר של החברה של האבקות לא טובה לי.
אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל אני מרגישה שהפריימר לא מספיק חזק, וגורם להתרוממויות,
לכן אני משתמשת רק בפריימר של חברה אחרת.
מה דעתך על כך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצתי היא
אילנה כסיף02/06/2008הי דיאן,
מכיוון שאנו משוחחות מזה זמן, והבעיות חוזרות על עצמן , אני אחרוג ממנהגי ואמליץ לך לקנות מוצרים חדשים כסט עבודה. כלומר: הכנסי לאחד מסניפי נייל סטודיו הקרוב לביתך ורכשי אבקה נוזל פריימר אקולייזר ומכחול. כך תוכלי לדעת אם הבעיה היא החומרים או שהיד שלך עדיין לא מיומנת.
אני חושבת שהתחלה נקיה וחומרים שאפשר לתת בהם אמון ושרוב בונות הציפורניים עובדות איתם יתנו לך אינדיקציה מדויקת מה עלייך לעשות - ואז אולי תגלי שבכלל אין בעיה... = )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חשבתי על זה..
דיאן02/06/2008כבר כמה זמן. לדעתי זה פיתרון באמת טוב.
אבל הבנתי שהחומרים של סופר נייל נורא יקרים.
כמה עולה קבינט 250 של אבקת אקריל, למשל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל טוב שאנחנו מסכימות
אילנה כסיף03/06/2008אני איני יודעת מחירים של מוצרי סופרנייל (אם תפני אליהם, אני בטוחה שהם ישמחו לתת לך). בנייל סטודיו אבקה 250 גרם עולה 124 ש"ח (לפני מע"מ).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיר סביר...
דיאן05/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה רבה על התשובה ועוד שאלה .. : Oחסויה :>15/05/2008
אווקי אז את הציפוי ג'ל שמים מעל ציפורן מלאכותית או רק על הציפורן - הטבעית ? \
תודה רבה יום טוב : P* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר גם על טיפס וגם על טבעית גם וגם
אילנה כסיף15/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ואחרון חביב-הפעם בקשה.מתעניינת14/05/2008
מה עם תמונות ?
פעם אילנה המקסימה שמה כאן תמונה של הציפורנים שלה.
העם דורש שתשוויצי עוד פעם !!!!
יאללה, אל תתקמצני.
תראי לנו עוד משהו יפה שלך : )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבטיחה משהו יפה לקראת הכנס
אילנה כסיף15/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסדר. נחכה בסבלנות : )
מתעניינת15/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב,
אילנה כסיף16/05/2008איך הולך עם המניקור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילנוש, איזה כיף שמתעניינים בך !!!
מתעניינת20/05/2008אני כרגע אצל בונה אחרת.
היא השלישית שלי כבר...
כנראה שאני ממש קרציה וקשה לספק אותי ( :
בכל מקרה, השלישית יותר בסדר משתי הקודמות אבל מה אני אגיד לך...עדיין אני לא מרגישה שהגעתי לנחלה ולמנוחה...אני לא מתלהבת ממנה אם כי היא בסדר.
מוזר אף פעם לא חשבתי שצריך שיתקיימו כמה דברים כדי שאהיה מרוצה מהבונה שלי...
חשבתי שכל בונה יכולה לספק את מבוקשתי וזהו. לא סיפור.
אבל מסתבר שיש גם עניין של כימיה ועוד...
אל תצחקי מצאתי מישהי אחרת (היא תיהיה הרביעית שלי.... )
אבל יש לי הרגשה שזו סוף סוף האחת שלי.
ראיתי עבודות שלה ודיברתי איתה בטלפון והיא נשמעת מ ק ס י מ ה !!!!
לצערי היא נוסעת ולכן תוכל לקבל אותי רק בתחילת אוגוסט,
כך שעד אז אני אחכה לה בסבלנות ובכיף ובניתיים אמשיך אצל הנוכחית : )
איזה סיפור, אה ?
דרך אגב, חבל שאין בפורום הזה אפשרות להוספת אייקונים/חייכנים במלל, זה יכול מאד להוסיף.
[:76]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן, הכל ענין של כימיה
אילנה כסיף23/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועוד שאלה בנוגע לפטריותמתעניינת14/05/2008
קראתי את התשובות כאן ואמרתן שאם צבע הציפורן הטבעי משתנה זה אחד הסממנים לפטריה.
איך אפשר לראות את צבע הציפורן הטבעית כשיש עליה בניה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למתעניינת שוב שלום..
איילה עובד14/05/2008בניה שבנויה בצורה נכונה הינה בנייה שקופה ואשר דרכה אפשר לראות את הציפורן הטבעית וגם לעקוב ולראות אם היא משנה גוון. את הבדיקה הזו עושה המקצועית כשהלקוחה מגיעה למילוי ומסירים את הלק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובות : )
מתעניינת15/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שוב : )מתעניינת14/05/2008
עכשיו כשהייתי אצל בונה חדשה היא שייפה מתחת לציפורן והורידה את הציפורן שלי והטיפס. (השאירה רק את הבניה/אקריל-מה שבצבע שקוף כזה).
רציתי לשאול ככה כולן עושות ?
אני דווקא אהבתי שהציפורן שלי היתה מתחת לבניה...זה נתן לי תחושה של פחות פלסטיק ויותר שלי...מה זה מפריע ?
אני יכולה לבקש שלא תשייף שם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למתעניינת שלום..
איילה עובד14/05/2008אני באופן אישי מעדיפה לשייף את הציפורן הטבעית ולהסיר אותה, כך הציפורן נראית יותר שקופה ונקיה.. לציפורן הטבעית יש גוון צהבהב כשהיא צומחת וגם נדבק אליה יותר לכלוך באזור החיבור... למי שבכל זאת לא מעוניינת להסיר את הציפורן הטבעית..אפשר לבקש מהמקצועית שלא תשייף חזק אלא רק תנקה מתחת לציפורן ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)