שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    לימור
    12/02/2008

    היי נפרדתי מאהבת חיי וקשה לי מאוד (אני בת 36) אחרי המון דיאטות עליה במשקל ירידה במשקל אין ספור פעמים.
    לצערי נפרדנו לפני שבועיים ואני לא אוכלת כלום המקסימום ביום זה 2 פרוסות לחם קל + מעט חומוס+ פסטרמה כל היום או אולי פלפל ירוק עם מעט גבינה לבנה וזהו.

    אין לי תאבון בכלל, לא רעבה, ממש קשה לי ואני אחת שמאוד אוהבת אוכל אך הלב שבור וזה משפיע מאוד על תפקודי.

    ירדתי 7 ק"ג בשבועיים.....מה אני עושה????????

    לא משנה שהייתי צריכה לרדת ויש לי עוד 10 קילו מיותרים אך זאת לא הדרך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל מלב שבור

    ד״ר חדוה בן משה
    12/02/2008

    לימור שלום
    את נשמעת במשבר קשה. פרידה היא מעין אבל וזה בסדר להתאבל, אבל אם את במצב קשה של דיכאון ,את זקוקה גם לעזרה נפשית. מצאי חברה או אדם מקצועי שיעזרו לך..
    הדיכאון מביא לחוסר תאבון ואת כמעט בצום אם ירדת 7 ק"ג בשבועיים.
    את חייבת לאכול!!!! אחרת תרגישי רע ויופיעו כל מיני סימפטומים של חסרים תזונתיים.
    זה מסוכן להמשיך ככה!!!! אז תנסי לאכול בלי תאבון או פני לעזרה לפני שתזיקי לעצמך.
    בברכה
    חדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו