עזרה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה
    רותם...
    22/12/2007

    פעם ההיתי חולה באנורקסיה והחלמתי מאז אך הבעיה שבזמן האחרון אני אוכלת באופן מאוזן מסודר ודיאטטי ככה 5-6 ימים ואז נגיד ביום ה-6 אני נכנסת להמון בולמוסים, נהיה לי מן הרגל כזה, לחטוף בולמוס של יום יומיים ואני לא מצליחה לצאת ממנו.. כבר העלתי 8 קילו ואני ממש בדיכאון..
    אפילו סתם, סתם בלי סיבה..
    תמיד כשאני מנסה לחשוב מאיפה זה בא אני אף פעם לא מוצאת סיבה מוצדקת.
    נמאס לי, לקזז כל יום אחר כך באוכל כדי להגיע לשקילה ולא לעלות..
    נמאס לי שאחרי בולמוס הבטן שלי נפוחה,
    נמאס לי שזה נותן לי להרגיש כל כך רע..
    והכי נמאס לי ש.. שאני לא מצליחה להתגבר על זה.
    לא מצליחה.. אני כבר ממש מיואשת אני מטופלת פסיכולוגית אך לאור המצב לא נראה לי שזה
    עוזר מה אני יכולה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה עם טיפול תזונתי לאיזון

    מיה בן אפרים
    23/12/2007

    היי רותם
    אני מבינה שהבעיה קימת ולא מהיום, טיפול פסיכולגי לא תמיד מציל את הבעיה עצמה, הוא בהחלט עוזר לנפש להתקדם הלאה ולנסות להבין את מקור הבעיה אבל חייבת להיות סיבה נוספת
    חוסר אכילה מתחילת היום גורם לירידה בכמות הסוכרים למוח וכתוצאה מכך, מפריע לתפקוד ולאיזון בכמויות האוכל לקראת הלילה
    המלצה חמה, פני לטיפול תזונתי אמין. אימון תזונתי יכול להיות פיתרון אידיאלי.
    אל תחייה עם הבעיה לבד, חבל על כל רגע וק"ג מדכא נוסף.
    שלך
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו