הבהרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הבהרה
    אוה
    22/08/2011

    שוב, תודה רבה על תשובותיך המהירות. אני אבהיר את שאלתי: אני אמא לילדה חולת סרטן ובתחילת הריון. האם לא מומלץ שאני אלך איתה לטיפולים? האם בבתי החולים נוהגים לפי נהלים מחמירים כדי להגן על הסביבה, ולכן אין לי על מה לדאוג? מה עלי לבדוק? אני חושבת שזה יהיה טיפשי לשאול אותם אם הם נוהגים לפי הנהלים. מה שאני רואה(ואני לא מבינה בזה הרבה)- זה כמין שקיות אינפוזיה סגורות, אך לא מכוסות בשקית אטומה לאור.(לראות את החומרים אפשר). האם יעזור אם אני אסתובב שם עם כפפות או שזה מיותר.(אני רואה שהאחיות נוגעות בשקיות עם כפפות, אך אני כלל לא נוגעת בהם). האם יש סכנה בהמצאות בחדר הטיפולים(חשיפה לאוויר,ריח), גם אם לא נוגעים בחומר?
    כדאי לציין שאני לא נמצאת כל יום בבית החולים, אלא רק פעם בשבוע.
    תודה מראש וישר כח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבהרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה - תגובה

    ד``ר דרור לוין
    22/08/2011

    אוה שלום!
    המלצתי שתעדכני את הצוות המטפל בילדה שלך שאת בהריון.
    הצוותים מכירים את הנהלים וינחו אותך לגבי מיגון (כמו כפפות),טיפול בהפרשות(פעמים רבות יש ריכוזים גבוהים בשתן) ובכלל לגבי התנהגות כללית.
    ברור שעדיף שכלל לא תהיה שם בזמן הטיפולים אך לא תמיד זה אפשרי מבחינת הילדה שלך.
    רפואה שלמה
    בהצלחה
    ד"ר דרור לוין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו