מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נוטרופילים בערך נמוך לתינוקאורי25/09/2011
בני בן 6.5 חודשים נולד פג בשבוע 30
לפני שלושה שבועות בוצעה לו ספירת דם להערכת המוגלובין ונמצא כי יש לו ערך נמוך של נוטרופילים 0.83 וכן ערך נמוך של תאיט גם לבנים 4.42 כמו כן רמת הטסיות מעט גבוהה 372 יתר הערכים תקינים
בבדיקה חוזרת שבוצעה היום ערך הנוטרופילים עלה מעט והוא 0.87 אך עדיין מתחת לנורמה גם תאי דם אדומים הערך עלה מעט והוא 4.56 אך עדיין מתחת לנורמה ערך טסיות דם נשאר כפי שהיה 372 שוב יתר הערכים תקינים
מה משמעות התוצאות החורגות האם יש צורך להמשך בירור?
כמו כן הילד אמור לקבל את החיסון המחומש השלישי בעוד שבוע האם ניתן לחסן אותו?
תודה מראש על העזרה
בברכה
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות בהקלדה בתיאור הנתונים
אורי25/09/2011נפלה טעות בהקלדה בנוסף לנוטרופילים הערך הנמוך הוא של תאי דם אדומים ולא לבנים סליחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות בהקלדה בתיאור הנתונים - תגובה
ד''ר גל גולדשטיין25/09/2011שלום אורי
נאוטרופניה - חסר נאוטרופילים יכול לנבוע מסיבות רבות.
קשה לי לדעת מה הגורם רק מהנתונים ששלחתם. הסיבה השכיחה לכך לא צריכה להדאיג אתכם - זו נאוטרופניה שפירה של הילדות. מצב החולף תוך ספר שבועות עד חודשים (לעיתים רחוקות גם עד שנתיים) וכלל לא מסוכן.
שלחו לי בבקשה את הנתונים הבאים - MCV, תשובת משטח דם. אם אלו תקינים - הייתי עוקב בלבד.
ניתן בהחלט לחסן עם ערך כזה של נאוטרופילים.
בברכה
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתונים נוספים
אורי25/09/2011דר גולדשטיין
ראשית תודה על תשובתך המהירה
ערכי MCV היו בבדיקה הראשונה 78.3 ובשניה 76.8 באמצע הטווח
משטח דם לא בוצע
בברכה
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתונים נוספים - תגובה
ד''ר גל גולדשטיין25/09/2011יופי. זה תקין. הייתי מוסיף משטח דם ורק עוקב בשלב זה. כל זה בהנחה שהבדיקה הגופנית תקינה.
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)