ברזל נמוך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברזל נמוך
    בת 28
    19/11/2011

    ערב טוב ,
    אתחיל כך , מי משתי הבדיקות אמיתית יותר ? ואם שתיהן כן ! אז האם יש לי חוסר בברזל עכשיו או לא ? ( מ-2009 - 2011 אני סובלת מאנימיה מחוסר ברזל)
    ב 5.10.2011 היה ערך הברזל IRON=6 ו- HB=3.9
    היום ב1.11.2011 היה ערך הברזל IRON=54 ו- HB=9.4

    עשיתי לפני יומיים בדיקות דם ו פרטין היה -
    FERRITIN 2.0 ng/ml
    והטווח שלו היה 10-291
    אז האם כדאי להמשיך לקחת ברזל דרך הווריד או מכיוון שהברזל עלה אז אפשר לקחת כדורים או האם אפשר שילוב בניהם ?
    תודה ושבת שלום ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברזל נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברזל נמוך - תגובה

    ד``ר דרור לוין
    19/11/2011

    שלום!
    בכדאי לסייע לך בתשובה מיקצועית ורצינית אני זקוק למידע נוסף:
    בת כמה את?
    האם יש מחלות/בעיות רפואיות?
    האם אבחנו את הסיבה לחסר הברזל?
    מלבד הטיפול בברזל דרך הוריד האם קיבלת טיפולים אחרים בעבר?
    דבר אחרון בשאלתך את מציינת מלפני חודש המוגלובין 3.9 מדובר בערך נמוך באופן קיצוני!!! האם מדובר בטעות?
    ממתין לנתונים נוספים בכדי שאוכל לענות לך באופן מיקצועי
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו