מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחלהדני11/02/2008
שלום,
ביתי בת 9 חודשים. סובלת מזה יומיים מחום גבוה עד 40 מעלות. טיפול בתרופות להורדת חום מוריד את החום מעט (גם לא תמיד). הבעיה שהיא צורחת כל הזמן,כאילו כואב לה משהו ולא מצליחה לישון. בספירת דם שעשינו לה היום התקבלו התוצאות הבאות:
WBC - 21.3
netu% - 54.3
lym% - 30
mono% - 13.4
eos% - 2.2
plt - 288
rbc - 4.4
hb - 11.8
stabs diff 5
neut diff 62
lym diff 17
mono diff 11
eos diff 5.
אתמול היינו אצל רופא המשפחה ולא ראה דלקת אוזניים וגרון מעט אדום ולא יותר.בדק גם את הבטן ולא מצא ממצא חריג. האם התוצאות הבדיקות מעידות על זיהום חיידקי בוודאות ואם כן ממה יכול לנבוע?הרופא לא ראה סימן לכך בבדיקה אתמול. האם יש סיבה לחשוש מתוצאת ה-wbc החריגה מאוד?
מה שמטריד אותנו שהיא לא מפסיקה לבכות ולצרוח,ככל הנראה מכאבים.
אשמח לדעתך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם גבוהה
ד''ר מוטי חיימי11/02/2008שלום דני.
השאלה לא מתאימה לפורום הזה אלא לפורום מחלות ילדים.
ספירת הדם אכן מאד גבוהה ,ויכולה להעיד על מחלה חיידקית.לאור הימשכות החום וההרגשה הרעה-
הייתי מציע לבדוק את הילדה שוב, ולבקש גם לבצע צילום חזה ובדיקת שתן (ניתן גם במיון)
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלה
דני11/02/2008שלום,
בוצעו בדיקת שתן וצילום חזה במיון שנמצאו תקינים.הטענה היא שמדובר בוירוס.
האם יתכן לאור העלייה באחוז ה-NEUT והירידה באחוז ה-LYM בתוך הספירה?
האם עלינו לחשוש ממחלה המטולוגית אחרת לאור ספירת WBC כה גבוהה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספירה גבוהה
ד''ר מוטי חיימי12/02/2008שלום דני.
לפעמים כאשר עושים ספירת דם בתחילת מחלה ויראלית- גם ניתן לקבל ספירת לויקוציטים גבוהה.
אין טעם לחשוש ממחלה המטולוגית אחרת- מאחר ואין שום תאים חריגים בספירה.
ספירת דם כזו מאד שכיחה בילדים, בזמן מחלה חריפה.
הייתי חוזר על ספירת הדם בעוד מספר ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
