מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ITPערן11/03/2008
שלום שוב,
בספירת דם שבוצעה לבני בשבוע שעבר התקבלה תוצאה של 206. הילד היה כמה ימים אחרי מחלה (ככל הנראה ויראלית) שעברה אחרי 24 שעות ולכן חשדנו שאולי העלייה נגרמה בגלל המחלה במיוחד שתוצאה קודמת לה הייתה 75,ולכן חזרנו על הבדיקה שוב היום והתקבלה תוצאה של 255 (שבועיים אחרי המחלה).
עושה רושם שהילד מתחיל להתגבר על המחלה. שאלתי היא,האם יתכן במדדים אלו שעדיין מופיעות המטומות רבות (בעיקר ברגליים) כמעט ברמה יומית? לא זכור לי לפני המחלה שהיו יוצאות המטומות בכמות כזו וברמה יומית. הילד אמנם מאוד "היפר" ומשתולל ומן הסתם חוטף גם מכות לא מעטות.
כנראה שהקשר בין ספירת ה-PLT להמטומות הוא לא ישיר (למרות שכך גילינו את המחלה) אבל האם סבירה תופעה זו והאם יתכן שהדבר מראה על משהו אחר שאולי צריך לבדוק?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ITP בהתאוששות
ד''ר מוטי חיימי11/03/2008שלום ערן.
ראשית מזל טוב על ההתאוששות בספירת הדם.
הייתי ממליץ לחכות קצת לפני ההתלהבות, כדי לראות שאכן הערכים יציבים.(בעוד כחודש).
המטומות בודדות עדין יכולות להופיע, גם בילדים בריאים לחלוטין. ייתכן גם ש"הסימנים הכחולים" מופיעים מספר ימים לאחר הדמם עצמו.
הייתי מחכה קצת ועוקב אחר הספירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהITP
ערן11/03/2008שלום,
מה טווח סביר שאחריו ניתן להגיד בוודאות שהמחלה חלפה?
עצם הופעת ההמטומות מציקה לנו משום שמצד אחד הספירה תקינה ומצד שני ממשיכות להופיע עדויות למחלה כמו כאשר הספירה הייתה לא תקינה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר מוטי חיימי16/03/2008אני מבין את החששות.
נראה לי שמספר חודשים הם טווח סביר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהITP
ערן22/04/2008שלום דוקטור,
חזרנו היום על ספירת דם (לאחר 6 שבועות מהבדיקה הקודמת בה יצאה תוצאה של כ-250).
התוצאה הינה 187.האם ניתן להסיק משהו מהתוצאה לגבי המחלה? האם עצם הירידה מרמזת על מגמה של החמרה מחודשת או שהתוצאה תקינה ובטווח הגיוני מהספירות הקודמות לגבי יציבות הספירות? מה דעתך לגבי המשך מעקב?
תודה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהITP
ערן22/04/2008שכחתי לציין שממשיכות להופיע המטומות על בסיס יומי בעיקר ברגליים אך גם בידיים ובגב.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהITP
ד''ר מוטי חיימי25/04/2008שלום ערן
גם ערך של 187000 טרומבוציטים הוא תקין לחלוטין ולא מרמז על חזרת המחלה.
לאור הימשכות ההמטמות, כן הייתי עוקב בספירות דם אחת למספר שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
